Jammer Genesis, maar ik snap je beslissing. Ik heb de afbeelding van je ‘nieuwe’ TAG op mijn computer gezet en kijk er nog dagelijks na. Misschien is het voor mij toch nog eens bereikbaar!
Ook zonde van je nare ervaring met de betreffende juwelier.
Jammer dat je deze hobby beeindigt! maar zolang je zelf achter je beslissing staat is alles voor jou en voor ons als zijnde mede-horlogeliefhebbers toch goed. Wat ik alleen wel erg jammer vind is dat je afscheid pijnlijk is gebrandmerkt met die ervaring bij de Siebel.
Ik hoop dat je ooit nog 's komt lezen/posten hier.
Hallo Rob,
Wij wensen jullie nog veel geluk op jullie reizen en motoruitstapjes.
Gelukkig dat je vrouw weer gezond is en dat alles in je leven weer tikt als een goed gesmeerd horloge.
Veel geluk
Groeten
Jack
Allereerst heb ik mijn bericht zeker niet vanwege leedvermaak geplaatst. Maar na het lezen van uw verhaal vroeg ik mij wel af of het beeindigen van de hobby ook daadwerkelijk is gelukt? Want in die 14 jaar zijn er toch wel wat mooie modelletjes uitgekomen.
Daar win je al heel veel mee in deze hobby.
Ik las jou oorspronkelijke post en heb het idee dat ik een beetje in die fase zit.
Er is een maar…maar wil nog wel even het horloge spel uitspelen door voor mij hét eindbazen horloge aan te schaffen .
Nog 1 level te spelen en dan de ultieme finale> of ik het aan durf komen we ergens in de aankomende weken wel achter.
Gaat niks weg om er 1 over te houden
qua collectie zit ik in mijn finale.
Heb alles gekocht en gedragen wat ik mooi vind.
Heb geleerd wat echt bij mijzelf als persoon past.
Heb ergens besloten die stukken te behouden en al wat alleen maar mooi is weg te doen. Dit was enkele maanden terug.
Nu heb ik een persoonlijke super gave collectie over gehouden. Dus actief aanvullen is idd al voorbij.
Deze mooie reis heeft mij dus laten ervaren wat echt bij mij past, mijn finale stuk gaat daar het ultieme in worden.
Ga daar geen stukken voor weg doen nee.