Idem
Al meerdere malen een āhorlogepauzeā ingelast. Of eigenlijk liep het gewoon zo: ik was er gewoon tijdelijk even klaar mee. Maar iedere keer daarna toch, met veel enthousiasme, weer gewoon de hobby opgepikt. Dus, voor mij zijn het gewoon fases. Zo heb ik periodes waarin een andere interesse gewoon veel meer leeft voor mij en dan komen, uiteindelijk, toch de horloges weer terug. Dit is nu al heel wat jaren zo en ik maak me er dan ook geen zorgen over.
I smell a topicā¦
Grappig om na al die jaren te lezen dat je nog steeds actief bent op het forum. Ben ook wel benieuwd naar wat je nu in je collectie hebt?
We verdienen het eigenlijk wel om een foto van je collectie te zien
metoo, zelfs een like op de 1e post gegeven (terecht overigens)
Alles gezond in huize Rob?
Soms stap je een nieuwe fase van je leven in en moet je een besluit nemen! Veel succes gewenst.
, mooi toch ⦠het gaat zoals het gaat en altijd leuk leden terug te zien komen
Wat is de fun van het verklappen hiervan.??
Ja⦠ja als ik het doorgang geef dan volgt het ultieme NA topic ā¦
Om mijn persoonlijke ultieme collectie af te ronden gaat denk de colt er wel uit.
Deze grenst aan hoe ik de collectie wil ervaren⦠verder zal er niks meer veranderen.
Dit alleen als ik mijn idee doorzetā¦
Raden mag wel⦠altijd leuk om te zien wat jullie denken dat voor mij de eindbaas is.
Een Lange moonphase?
Dit zeg ik zonder enig idee hoe je collectie er verder uitzietā¦
Alhoewel dan de Colt er uit moet, denk ik dat jouw eindbaas toch een Breitling is!
En ik maar denken, waarom post hij 14 jaar, ik zie het nu pas
Heel even dacht ik aan de Flightmaster
Verder heb je volgens mij/naar mijn bescheiden mening met de Navitimer de eindbaas in je bezitā¦
Ik krijg toch altijd een beetje een nostalgisch gevoel als ik dergelijke oude topics teruglees. Ondanks dat ik destijds nog helemaal niet lid wasā¦
Niettemin, wel mooi im te lezen dat de hobby toch wat meer is blijven kleven dan initieel gedacht!
Diesel big daddy 2.0 gold 65mm
Veruit mijn droom horloge en dat ik hem in bezit heb is en blijft bizar.
dit herken ik zeker ja, kleine 2 jaar geleden werd het weer wat aangewakkerd en nu er volop in, kan maar zo zijn dat over 2 jaar het weer nauwelijks interesse heeft en dat het later weer op komt, zo gaat het bij mij met de meeste hobbyās eigenlijk
Ik schreef het 14 jaar geleden al, de fascinatie blijft.