‘Welkom terug’ is wel op zijn plaats. Ik hoop dat je mooie reizen hebt gemaakt zoals je stelde in je openingstopic en ik vind het leuk dat de hobby is blijven kleven aan je.
1 foto zegt meer dan 1000 woorden😉
En recent hebben er 4 van deze collectie moeten wijken, te weten de Longines Legend Diver, de Tag Monaco, de Ebel 1911 Discovery Chronograph en de Breitling Super Avenger Chronograph
Voor deze😉
De IWC Big Pilot
Staat er op😉
Ja na meer dan 10 jaar is de ziekte geheel overwonnen, maar na totaal 14 jaar tot het pijnlijke besef gekomen dat je je partner helemaal ‘kwijt’ bent geraakt en dat er nix meer over is van hetgeen je samen had, dat heeft vergaande consequenties gehad
Maar het leven vind altijd een weg maar dat laat wel zijn sporen na, pijn is een onderdeel van het leven, pijn is niet fijn maar kan wel mooi zijn en maakt ons tot we je we zijn
Ik vind deze topic mooi…. En zeker ook de reacties erop. Fijn om dat te lezen.
Alles is betrekkelijk, dingen komen en dingen gaan.
Ik wens jou en je gezin alle gezondheid toe en plezier in alles wat niet met klokkies te maken heeft
Mooie uitleg en jammer dat je stopt met de hobby, wel blij dat alles goed uitgepakt heeft voor jouw/jullie…
We hebben 1 deal samen mogen doen en dat was een zeer aangename, ik wens je alle geluk en gezondheid toe en geniet van de komende tijd zonder de hobby maar wel met het belangrijkste en dat is je gezin !
Echt verschrikkelijk, misschien dat hij er over 13 jaar en 8 maanden wel anders over denkt.
Haha dit is dus het bewijs dat je er voor eeuwig in zit zodra je met deze hobby begint… Niemand ontsnapt aan de rabbit-hole
Een Czapek. Niet doorsnee, wel fraai. Het moet welhaast iets aparts/bijzonders zijn, maar toch smaakvol. Dit ligt niet zo voor de hand, dus het zou me niet verbazen. Maar het zou me ook niet verbazen wanneer ik het helemaal mis heb
Je hebt t wel fout.
Maar je omschrijving is niet zo verkeerd!
Kan bij jou net zo goed een G-Shock zijn als een Lange, ik weet het echt niet
Tudor Ranger
Cool voor mooi de knaller die ik wil.
Jou optie is zo mooi dat tie cool is.
Verkeerd om dus
!avartalaC
Mooi gesproken, Rob.