beetje teleurgesteld...

Afgelopen maand ben ik volkomen onverwachts in het bezit gekomen van mijn ‘holy grail’, zonder dat ik ook maar wist dat het mijn 'holy grail ’ was :smirk:

Het ging als volgt, ik zag een leuke Omega (DeVille Hour Vision) voorbij komen voor een leuk bedrag

Dus afspraak gemaakt, in de tussenliggende periode hield dit horloge me behoorlijk bezig in gedachten, want ik kon maar niet rijmen wat me zo triggerde aan deze Omega!

Maar het geheugen is een raar ding, gaande weg begon het muntje te vallen!

17 jaar geleden heb ik dit horloge voor het eerst gezien met het nieuwe uurwerk van zomega de Co-Axial 8500 ik vond dit het mooiste uurwerk dat ik ooit heb gezien

Prachtig bewerkt en de DeVille Hour Vision heeft een schitterende kast van saffier, waardoor je het uurwerk ook van de zijkant kan aanschouwen (krijg het btw met geen mogelijkheid gefotografeerd met mijn telefoon)

Ook de wijzerplaat van de Omeha DeVille Hour Vision is schitterend in zijn Art Deco stijl

Alles klopt dot icm een schitterende band van Rog met bijpassende Omega doornsluiting, top top top! :smiley:

Maarrrr het nadeel is dat ik nu wel in een ‘gat’ ben gevallen, mijn drive en enthousiasme zijn gedecimeerd, wat een bummer :persevere:

Ik weet het ik weet het, luxeprobleem

Maar meestal gaat aan het verkrijgen van een ‘Holy Grail’ een prachtige reis vooraf, het is vaak de reis die het zo mooi maakt niet de eindbestemming nietwaar!

Maar nu ben ik zonder die reis opeens op mijn eindbestemming gekomen, nix mis mee hoor, maar ik mis de reis toch wel… :dotted_line_face:

Een paar plaatjes

190 likes

Het hebben van de zaak is het einde van het vermaak… :sweat_smile:

28 likes

Om de pols doen van genieten en terug denken aan de reis. Prachtig horloge, niet meer wegdoen

2 likes

Gewoon genieten van je Omega!
Als het als een gat voelt waar je nu in bent, is waarschijnlijk omdat je te veel met de omgeving bezig bent. Gewoon genieten van het moment!

Ps hele toffe band :heart_eyes:

1 like

Dat zeg ik :rofl::rofl:

Veel draag plezier :wink:

1 like

Congratz met jouw

Nou, inpakken en wegwezen. :joy:

3 likes

Mooi ding man. Heel veel plezier ervan.
Prachtige band.

1 like

Sneu idd…ik leef met je mee. Drop de DeVille maar in m’n brievenbus dan kun jij weer verder op zoek naar je volgende Grail. :wink:

Prachtig horloge! :ok_hand: Gave band ook.

6 likes

Ik vond die rust juist heerlijk nadat ik mijn grail had haha. Niet meer dat opgejutte gevoel en jagen naar het volgende horloge haha. Grappig hoe één ieder hier anders over kan denken.

Ga in ieder geval genieten van je grail!

3 likes

Gewoon een mooie reis gaan boeken en die samen met deze mooie aanwinst gaan maken.

2 likes

Ik weet niet of ik je nu nog moet feliciteren met je grail :rofl:

Prachtige Omega, heel veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Ja het word moeilijk om die te overtreffen
Ik zou er maar gewoon van genieten als ik jou was, zo erg is dat niet :grinning:

1 like

Mooi horloge en waar heb je die prachtige band vandaan?
Op naar een nieuwe grail dan maar!

1 like

Echt een super mooi horloge :+1:

Lekker van genieten en er komt vast wel weer een horloge voorbij dat je volgende graal wordt :innocent:

2 likes

Gewoon een nieuwe fase.
Bandjes en bracelets vervangen only. :100:

1 like

Vind maar eens een band die mooier past :grinning:

2 likes

Dat is dan mooi balen! :face_with_raised_eyebrow::grinning:

2 likes

Schitterend horloge met een prachtige band.
Over een tijdje begint het toch wel weer te kriebelen en begint de reis opnieuw.
Da’s het mooie ervan.

2 likes

in ieder geval een prachtstuk :+1:
en wie zegt dat je geen twee grails mag hebben?
ik heb er meer dan tien :grinning:

2 likes

Gefeliciteerd!

De reis begint pas… dus geniet ervan

1 like