Afgelopen maand ben ik volkomen onverwachts in het bezit gekomen van mijn ‘holy grail’, zonder dat ik ook maar wist dat het mijn 'holy grail ’ was
Het ging als volgt, ik zag een leuke Omega (DeVille Hour Vision) voorbij komen voor een leuk bedrag
Dus afspraak gemaakt, in de tussenliggende periode hield dit horloge me behoorlijk bezig in gedachten, want ik kon maar niet rijmen wat me zo triggerde aan deze Omega!
Maar het geheugen is een raar ding, gaande weg begon het muntje te vallen!
17 jaar geleden heb ik dit horloge voor het eerst gezien met het nieuwe uurwerk van zomega de Co-Axial 8500 ik vond dit het mooiste uurwerk dat ik ooit heb gezien
Prachtig bewerkt en de DeVille Hour Vision heeft een schitterende kast van saffier, waardoor je het uurwerk ook van de zijkant kan aanschouwen (krijg het btw met geen mogelijkheid gefotografeerd met mijn telefoon)
Ook de wijzerplaat van de Omeha DeVille Hour Vision is schitterend in zijn Art Deco stijl
Alles klopt dot icm een schitterende band van Rog met bijpassende Omega doornsluiting, top top top!
Maarrrr het nadeel is dat ik nu wel in een ‘gat’ ben gevallen, mijn drive en enthousiasme zijn gedecimeerd, wat een bummer
Ik weet het ik weet het, luxeprobleem
Maar meestal gaat aan het verkrijgen van een ‘Holy Grail’ een prachtige reis vooraf, het is vaak de reis die het zo mooi maakt niet de eindbestemming nietwaar!
Maar nu ben ik zonder die reis opeens op mijn eindbestemming gekomen, nix mis mee hoor, maar ik mis de reis toch wel…
Een paar plaatjes