beetje teleurgesteld...

Ofwel bezit is het einde van de begeerte :four_leaf_clover:

2 likes

Als je dan toch in een gat moet vallen dan is deze niet heel vreselijk, toch?

Gaaf hoor.
De onrust komt vanzelf wel weer :grimacing:

1 like

Nice! Geniet ervan en nu kan je stoppen met verzamelen en speuren. :sunglasses:

1 like

Na een reis van 17 jaar kan het grote genieten eindelijk beginnen :wink: Dus en vooral… gefeliciteerd!

1 like

Ken het gevoel, heb in die jaren alles al wel een keer gehad en verkocht, van Rolex, Seiko, Omega, Tudor, Breitling, Cartier, Tissot, Swatch, Apple Watch etc. Maar op dit moment kan ik bijna voor geen een horloge meer echt enthousiast worden. Tot dat ik die Omega van jou zag, wauw wat een mooi exemplaar. Wat overigens ook goed werkt, een paar horloges in een doos doen en een half jaar of langer in een kast laten staan en er niet meer naar omkijken en dan weer eens een keer omdoen, voelt dan bijna weer als een nieuw exemplaar.

4 likes

Dit is je reis geweest! Jammer dat je er niet van genoten hebt. Snap ik eigenlijk ook wel: het was een ritje met de sprinter van Schubbekutterveen naar Bokkeneukerveen. Maar de grail is binnen! Geniet er nou maar gewoon van!

2 likes

“van Schubbekutterveen naar Bokkeneukerveen”
Wat een woorden.
Meneer woont zelf in de Randstad?

Geniet van je schitterend mooie Omega.
:heart_eyes::pray:

1 like

Mijn vriendin komt uit Drenthe en die zei al dat mensen in de provincie geen humor hadden. Is de wokegemeenschap ook al doorgedrongen in de provincie? #het recht om jezelf gekwetst te voelen. Grapje hoor, sorry als ik je gekwetst heb.

4 likes

Pracht aanwinst :star_struck:

1 like

Is normaal na het binnenhalen van een klepper. Gewoon rustig de verzameling uitmesten. Alles wat geen polstijd meer krijgt in het blauw zwieren, en dan heb je weer ademruimte als de kriebel terugkeert.

2 likes

Snap ik helemaal.
Wordt hoog tijd voor een echte duiker!

1 like

Leuk horloge, geniet er maar van :wink:

Wat een verschrikkelijk mooi horloge zeg.
Ipv jagen op een grail, gewoon genieten van deze toch. En lekker om je heen blijven kijken. Komt vanzelf een nieuwe grail op je pad.

1 like

Het gaat waarin je gevallen is echt jouw 3e wereld probleem. Geniet van je werkelijk schitterende Omega.

1 like

De jacht is leuker dan de vangst! Maar trust me… de honger naar een volgende grail komt heus wel terug :smile: voor nu van harte met je aanwinst en geniet er van

1 like

Verkopen en overnieuw beginnen dan maar. Je weet nu waar je naar zoekt, dus laat de reis maar beginnen :wink:

1 like

Veel is al gezegd …komt wel terug dat gevoel!
Maar wel een erg gaaf horloge zeg! Nog nooit eerder gezien, heel fraai :ok_hand:

1 like

Mooi horloge, en die kriemels komen wel weer :wink:

1 like