Triest einde van 2024. Snap het.
Even wachten - in 2025 gaat het snel genoeg weer jeuken. Enjoy je NA. Mooie!
Triest einde van 2024. Snap het.
Even wachten - in 2025 gaat het snel genoeg weer jeuken. Enjoy je NA. Mooie!
Dat is zeker balen… zit je met dit prachtige horloge zonder verhaal. Dan maar aan de slag met het maken van dat verhaal, go go go!
Row stone rog band met triple minimaal stiksel en velours binnenzijde , herken een band van mij direct .
Leuk om te zien dat die mee mocht met het prachtig horloge
Bijzonder mooi gedaan door Omega, de glazen inkijk van de kast
Veel plezier ermee
Altijd al de mooiste Omega gevonden. De plaat met reliëf en de art deco stijlelementen, de “zijvensters”.
Je mag dan niet de “grail extase” ondervinden, maar ik zou hem houden. Doe hem niet weg, daar krijg je spijt van.
En wat een schitterende band…
Edit: Ah, die band is van @vintage4all, had ik kunnen weten…
Gewoon ervan genieten!
Toch leuk om te lezen.
Wat een schitterend horloge . En ook nog eens jouw grail! Geniet er van en draag hem met plezier.
Potverdimme da’s geen lelijkerd hoor!
P.S. don’t worry, wie zegt dat je maar één holy grail kan hebben? De volgende zal zich vroeg of laat wel weer aandienen…
Mocht ik deze Omega om mijn pols hebben zou ik elke dag een smile op mijn face. Hebben, veel draagplezier met deze pracht Omega
Hij prachtig dus volop genieten en het gaat echt wel weer een keer kriebelen!
Heel mooi! En nu komt er gewoon weer een nieuwe reis
Ten2two zag mijn Omega en zei ‘ik heb er een perfecte band voor’ de rest is geschiedenis
Je site gezien, prachtige banden!
Ik kom zeker een band bij je bestellen in de nabije toekomst
Prachtig! Ondanks de beperkte aanloop een geweldig uurwerk/sierraad om van te genieten.
Komt echt wel goed.
Ik had hetzelfde met mn GW-5000U-1ER.
Tot ik toevallig het bezit kwam van mijn
MDV-107-1A1V.
Mooie Omega. Veel draag plezier!
Dank je , je bent altijd welkom
Prachtig horloge, geniet maar van de eindbestemming, met dat fantastisch horloge onderweg zijn is ook een mooie reis