Beginnersvraag

Ook dat is he-le-maal W.E
Te lui om te bukken.

1 like

Ik vond deze met de dichte achterkant veel leuker, veel meer die vintage vibes en hoef je niet tegen dat enorme kitsch uurwerkje aan te kijken :sweat_smile:

Mede gezien jouw voorliefde voor afgekauwde Seiko horloges: jij weet gewoon niet wat mooi is! :smiley:

1 like

Zegt de persoon met een speedmaster met saffier glas

1 like

Hij is gewoon goedkoper. Dat is ook wat waard. Want daar heeft @FransT dan wel gelijk in: je ziet het niet als je hem draagt.

Hallo, het zit aan de achterkant. Op je pols. hoe voel je dan die vintage vibes?

image

4 likes

Bijna fake watches zijn voor bijna fake people.

Even als linkje want het begint wel erg off topic te raken, waarvoor excuses @Lampenkap.

Horloges zijn emotie. Die rare cirkelvelgen van je Alfa zaten aan de buitenkant. Daar voelde je toch ook niets van tijdens het rijden? Toch was je er blij mee.

4 likes

Dan kan TS daar alvast aan wennen.

How dare you.

1 like

@Jaroen

Pardon! Jonge god hier!

1 like

Ik kreeg een notificatie. :thinking:

1 like

Hommages zijn fake?

Jij wilt geen drama missen, daarom ben jij er dus altijd als de kippen bij wanneer iemand ‘pardon’ zegt.

1 like

Ah! Iemand zet een wissel om. Maar misschien gewoon uitstappen en op het perron een nieuwe trein nemen?

3 likes

Anders maken we er ‘homage watches are for homage people’ van? Dan klopt het nog steeds. :smirk:

4 likes

Of verder dat hele gebeuren over dat hommages fake zijn negeren.

You’re learning fast, young padawan.

4 likes

Bijna zeg ik toch…

1 like

Saffier glas …OOK aan de achterzijde! :heart_eyes:

1 like

Homage watches are for poor people:shushing_face:

2 likes

Kan tegenwoordig ook aan alle kanten.