Behind the hype: Richard Mille

Coronagraaf is verkeerd geschreven :grimacing:

Voor de rest MasterCard vermoed ik

2 likes

Gewoon een Julio Iglesiasje doen :joy:

4 likes

Er zijn héél erg veel mensen op de wereld die geluk verwarren met plezier. Compleet andere neurotransmitters ook. Serotonine versus dopamine. Reclamejongens maken daar dankbaar gebruik van. Ze verkopen plezier onder het mom van geluk. Geluk is echter niet te koop.

Plezier wel. Overal. Altijd.

3 likes

Mijn neefje heeft er 2 en dus wel een gevoeld en geproefd van zo een apparaat.
Ik moet zeggen
snap er geen knars van.

Ik kan de link met horloges niet leggen, vreemd gerij dat t is.

Waarom heeft hij er 2?
1tje is een erfstuk, was van zijn vader en na zijn overlijden kwam dit horloge bij hem.
Mijn oom zat in de racerij en daardoor paste dit vreemde gevalletje is zijn straatje.

Nummer 2
Heeft hij gekocht als ter ere van zijn zijn toen 5jaar geleden overleden vader

Beide horloges staan prominent met een mooie foto van zijn vader in de huiskamer te pronken.

Kijk, dan snap ik zo een ding ineens wel!
PSX_20201006_160937

2 likes

hoe werkt dat verzekerings technisch vraag ik mij af

als je voor makkelijk 150.000 aan horloges in de woonkamer tentoonstelt. ik bedoel ik heb al een hele waslijst aan eisen om uberhaupt mijn Rolex te verzekeren.

1 like

Werkelijk geen idee.
Ik heb deze vraag direct op de app gegooid.
Ik gok dat er wel aan beveiliging gedacht is, hij is sowieso een ontzettende technerd en het huis zal om die reden vast 1 grote gadget beveiligings apparaat zijn.

2 likes

Of juist niet :grin:

6 likes

Grrrrr ik moet skippen op de openWRT router. Daar heb ik geen zin meer in. Voor de rest nog best wel een nerd. :joy:

2 likes

+1

Mileage may vary. Ik ben al 25 jaar bezig met ICT, en mijn deuren hebben mechanische sloten, ik heb geen Alexa, Google, Siri of wat voor digitale assistent dan ook. Mijn schakelaars zijn mechanisch, mijn deuren en ramen hebben geen electronische mogelijkheid om te openen. Mijn thermostaat is ook stand-alone.

Sterker nog, ik backup niks naar de cloud, ik heb geen streaming services, geen Facebook, Twitter of Instagram, en al helemaal geen TikTok. :slight_smile:

Een goede vriend van me begon tegelijkertijd in de ICT. Hij is helemaal gek van domotica, en alles is bij hem op de één of andere manier via telefoon of internet te regelen, bekijken of te doen. Hij zet zelfs de verwarming automatisch lager wanneer de telefoons van z’n familie niet aan het thuis-netwerk hangen.

Grappig genoeg vertelde hij mij laatst dat ik niet de juiste houding had om een hard-core security man te zijn. :wink:

4 likes

Wat een baas

Mooie bootjes die Aquarama’s. :+1:

Very Instagrammable, maar je wil ze alleen niet zelf hebben.

Poepen op een emmertje voor een miljoen is geen echte luxe.

Heb ik liever deze J Craft Torpedo R van 13 meter lang.
Dan heb je gewoon een keuken en een toilet met een deurtje en 2 persoonsbed in het vooronder. :+1:

En ik gooi er een Singer in.

En een roségouden DD in omdat t kan.
Rolex

@TheWornWatch

En al het bovenstaande is cool. Maar
 :wink:

4hlgls

7 likes

Gaaf spul!

De kosten van een boot zijn elk jaar 10% van de aanschafprijs is de regel.

Dat is elk jaar minstens die rosé gouden DD bij dit bootje. :joy:

1 like

Ja zou inderdaad aardig in de richting kunnen komen. :+1:

Misschien niet de eerste jaren. Maar daarna zeker.

1 like

die porsche singer’s zijn zo gaaf :heart_eyes:

4 likes

Maken erg fraaie horloges imo en verdienen meer credits dan sommigen hen hier geven. Je kunt je terecht wel afvragen of de prijs “klopt” - ik vind van niet, ik vind het erg overpriced - maar het is wel mooi en degelijk spul.

Wil je trapje onzinniger, dan moet je naar Jacob and co. Hebben grappige designs enzo maar die prijzen

RM?

Ja hoor, Ik lust er wel een.
Gratis.

Dan plaats ik 3 maanden lang iedere dag een foto op HF.

Halloho!! Richard, luisterje?!