Wellicht valt dit merk binnen het budget. Ook saffieren kasten net als Richard Mille maar dan voor een fractie van het geld. Tourbillon uurwerk zal overigens wel Chinees zijn.
Invicta maakt al dingen die op dit niveau zit. Enkel geen inhouse, mocht dat het geval zijn.
Zwengel eens een keer heel je collectie in het collectie op een foto topic. Ik ben wel benieuwd.
Oudjes en nieuwe? Te veel voor 1 foto.
Dan meerdere foto’s. Posten die handel
Richard Mille is gewoon een te dure invicta. Topic mag dicht.
Denk dat Richard Mille wel wat meer credits verdiend dan dat. Groot gedeelte zal marketing zijn. Maar de lichtgewicht materialen en uurwerken is wel bewonderenswaardig
Ik flipper ook best veel. Maar heb nu een aantal op mijn lijstje staan die lastig te krijgen zijn. Dat wordt een jarenplan om daaraan te komen denk ik.
Daarom dat ik absoluut een wil hebben.
Kwalitatief overstijgt het bijna ieder ander merk.
Je wordt er niet vanzelf een winnaar door in ieder geval.
Wel een beetje realistisch blijven hé Kasper.
Of nee, toch niet!
Jij bent echt gemeen!
Het lijkt wel net of hij zit te kijken of er krasjes op gekomen zijn.
Bijzonder merk dat Richard Mille.
Leuk dat het bestaat maar zal nooit in mijn ´collectie´ komen. Ik vind het veel te druk.
En oja, ik kan het niet betalen
Té opzichtig zijn die dingen…
Dat is voor mij de antithese van goede innovatie. Maar goed.
Ja, en ik had de lederen bootschoenen zonder sokken nog niet eens genoemd. Maar goed, je probeert een beeld te schetsen. Niet een beeld wat mijn dagelijkse werkelijkheid vertegenwoordigt, met uitzondering van dat ontbijt in Hotel Academia.
Ik moet nog werken aan een huis aan het Garda meer met bootsteiger, boot, en spider.
De trui heb ik helaas dan wel weer.
Je weet het, ik opereer altijd een tikkie onder jouw budgetten, dat komt ook omdat ik er nog een motor bij heb, maar zeker ook omdat ik gewoon onder jouw budgetten opereer. Baas boven baas.
Jullie willen meer de deftige kant op. Chique doen en het uitstralen, want dat voelt goed. Ik haal hetzelfde geluk uit een Rolls vol vrouwen in hun blootje.
Onder de streep zijn we allemaal winnaars.