Bekende personen en hun horloges - Deel II

R.I.P. Bon Scott. Gelukkig was hij de zanger op deze L.P., wat een uitstraling en charisma op het podium had hij…

Oja, het nummer “The Jack” hadden ze kunnen weglaten op dit album.

1 like

De eerste foto waar me dat horloge eens niets kan bommen… Ana zei je :partying_face:

1 like

Welke horloge draagt deze weerman?

2 likes

Het is allemaal show mensen… en jullie trappen er allemaal in… hij geeft ze kids een dure klok en doet beetje stoute dingen af en toe… ach kijk naar afgelopen museumplein… daar lopen in mijn optiek de echte wappies en laat precies zien dat we het bewustzijn volledig verloren zijn…

Is het handig om nu naar Dubai te gaan? Nee natuurlijk niet… maar hebben jullie niet allemaal bijna met de kerst en oud en nieuw ook kleine regeltjes overtreden? Door met te veel bij elkaar te zitten?

Blijf lekker dicht bij jezelf… uiteindelijk is er alleen maar zijn: @Fate_Amenable_To_Change zoals een wijs man ooit zei (en kan jij waarderen denk ik): ‘een mens is pas echt volwassen als hij in zijn bewustzijn dusdanig verruimd is dat hij zich 1 kan voelen met zichzelf en hij niets meer hoeft na te streven’.

Deze gasten, hoe succesvol dan ook, moeten hun pad nog bewandelen… :pray:.

1 like

Nee…

13 likes

De man propageert nep Rolexen. Hij heeft het verhaal niet helemaal begrepen.

3 likes

+1

5 likes

Super goed
En zo hoort het!

1 like

Nee…

1 like

Nee, maar jij wel dus? :wink:

3 likes

Neen zeker niet! Ik mocht van m’n vrouw het groepje van zo’n 15 mensen verderop in de straat niet (corrigerend) aanspreken die “bovenop” elkaar stonden vuurwerk af te steken, zonder mondkapje zodat ze het obligate bier konden innemen (ik verzin dit niet hoor).

1 like

Ik vind het knap dat die man zolang kan praten zonder inhoudelijk iets verstandig te zeggen. Hetzelfde geld voor die andere clown.

3 likes

Het griezelige is dat ze volgers hebben die nog dommer zijn.

9 likes

Ik ken weinig mensen, die zoveel praten en toch zo weinig zeggen.

Heh, als ik geen baan had en onafhankelijk rijk was zou ik op dit moment ook even naar de tropen gaan om vanaf een jacht wat te duiken in het ene of het andere koraalrif of zo, zou ik ook gaan skieen en al die dingen meer. Maar ik zou dat in alle stilte en discretie doen.

Ik heb niks tegen burgerlijke ongehoorzaamheid of privilege, ik heb iets tegen opulente en publiekelijk geventileerde wansmaak. En wat ik nog erger vind is dat mensen fan zijn van en dus geld geven aan mensen die hun wansmaak publiekelijk ventileren.

Mijn problemen met dit soort dingen zijn dus puur esthetisch. Je moet er niks anders van proberen te maken.

8 likes

Ik heb hier toch echt wel smakelijk om moeten lachen hoor. Ik vroeg me eerst af of het serieus was of dat dit een soort persiflage was.

Die Lexus slaat echt alleen compleet wartaal uit. Daar kon ik geen touw aan vastknopen. Uiteindelijk was de conclusie (als ik het goed begrijp) dat hij belang heeft bij de handel in die fakes. Lijkt me ethisch en juridisch niet heel slim om in een filmpje op internet te posten.

Die tweede gast was al helemaal grappig. Met die € 20 briefjes op tafel. Daar zal Jasper vast erg van onder de indruk zijn! En die fake Rolex had hij toevallig net ff thuis liggen.

Maar ff serieus, wie houden deze gasten nou voor de gek? Ik vind het goed van Jasper dat hij - goed onderbouwd - laat zien dat niet alles wat je op social media ziet echt is. Vanuit deze gasten gaat een heel verkeerd signaal naar de veelal jonge doelgroep.

4 likes

Nog ff geduld en het stopt vanzelf met dit soort filmpjes. (Voor even dan)

3 likes

In welke zin is dit eigenlijk laster of smaad?
Ik bedoel kan strafbaar zijn toch?
Hij beschuldigt eigenlijk iemand zijn of haar goeie naam.
Dan hoop ik, maar dat je echt van een video of foto kan zien of iets nep is ja of nee.
Maar als je het ook maar een beetje fout hebt, oei oei oei…

Nederlandse rap is overigens maar een klein vijvertje:

Farid Bang – Richard Mille RM11-03

Sido – Patek Philippe Nautilus 5980 Rose Gold

Sido maakt ook kindvriendelijke rap sinds die een zoon heeft. Farid Bang absoluut niet.

Farid bang is ook een klaploper van je welste…

Ook vaak genoeg gespot met replica’s etc.

Vind gangster rappers altijd een maf clubje, 9/10 pretenderen iets te zijn wat ze niet zijn.

2 likes