woepie…bedankt!
Kamerlid Laura Bromet (PRO) met een Swatch ‘Die Glocke’ (waarvan het belletje steeds irritant rinkelt als ze haar arm beweegt).
Dan zal die weinig rinkelen…
Heeft iemand gisteren de uitzending van NOS over het WK gezien en toevallig het horloge van Ricky van Wolfswinkel herkend? Kon helaas geen goede foto maken en de online uitzending is beschermd met DRM dus kan geen printscreen maken helaas.
Het leek mij op een witgouden Rolex daydate
Dat idee had ik ook. Zeker zag ik een President bracelet. Zelfs zonder de details goed te kunnen zien vond ik het een mooi horloge.
Blijven dromen ![]()
Zonder belletje trekt ze geen aandacht
Wow. Ik moest heel goed kijken en heel hard denken. Eddy. Wow. Ze kunnen over Pogacar zeggen wat ze willen maar Eddy Merckx blijft altijd de grootste.
Dat ze zolang gewacht hebben bij Breitling om een Eddy Merckx uit te brengen. De man is bijna dood ….
De RM 64-01 Tourbillon @Colnago
Ontworpen door Richard Mille en Colnago voor Pogi. Aan te schaffen voor net onder een miljoen dollars
![]()
En Seixas zijn Breitling (al eerder gepost hier)

Het houdt nog niet echt over in het peloton.
Misschien een Tudor Bumblebee in de TdF?
Schaam je diep
Vergeet deze niet he:
Sorry, maar ik ben gewoon geen kickboks-fan😅 New Kids daarentegen vind ik heel grappig, een van de beste nederlandse komedies tot nu toe, samen met bijvoorbeeld Flodder.