Bekende personen en hun horloges - Deel IV

Van de zwemles:

De rol van Jip
Het vrolijke nijlpaardje Jip speelt bij de zwemlessen in Zwembad Aquamar een belangrijke rol. Jip leert kinderen de wereld van water op een vrolijke manier ontdekken en dient tevens als geheugensteuntje voor, tijdens en na de zwemles. Als je kind aan alle eisen aan de niveaugroep voldoet en doorstroomt naar een volgende niveaugroep krijgt het een Jip polsbandje cadeau. De kleuren van de polsbandjes corresponderen met de verschillende zwemniveaus en -prestaties:

Niveaugroep 1 polsbandje rood
Niveaugroep 2 polsbandje groen
Niveaugroep 3 polsbandje blauw
Niveaugroep 4 polsbandje geel
Niveaugroep 5 polsbandje oranje
Zwemdiploma A polsbandje brons
Zwemdiploma B polsbandje zilver

:crazy_face:

Nicky van der Gijp met een Swatch Neon Flumotions

2 likes

woepie…bedankt!

2 likes

Kamerlid Laura Bromet (PRO) met een Swatch ‘Die Glocke’ (waarvan het belletje steeds irritant rinkelt als ze haar arm beweegt).

4 likes

Dan zal die weinig rinkelen…

7 likes

Heeft iemand gisteren de uitzending van NOS over het WK gezien en toevallig het horloge van Ricky van Wolfswinkel herkend? Kon helaas geen goede foto maken en de online uitzending is beschermd met DRM dus kan geen printscreen maken helaas.

Het leek mij op een witgouden Rolex daydate

1 like

Dat idee had ik ook. Zeker zag ik een President bracelet. Zelfs zonder de details goed te kunnen zien vond ik het een mooi horloge.
Blijven dromen :grin:

Zonder belletje trekt ze geen aandacht

3 likes

Eddy

13 likes

Wow. Ik moest heel goed kijken en heel hard denken. Eddy. Wow. Ze kunnen over Pogacar zeggen wat ze willen maar Eddy Merckx blijft altijd de grootste.

4 likes

Dat ze zolang gewacht hebben bij Breitling om een Eddy Merckx uit te brengen. De man is bijna dood ….

De RM 64-01 Tourbillon @Colnago

Ontworpen door Richard Mille en Colnago voor Pogi. Aan te schaffen voor net onder een miljoen dollars :melon: :moneybag:

https://www.hln.be/wielrennen/tadej-pogacar-pronkt-voor-tour-met-horloge-van-net-geen-miljoen-euro-maar-toch-zal-hij-er-niet-mee-rondrijden~adc14aef/

3 likes

Peter Aerts (kickbox legende) met een Breitling?
En zijn makker met een witte Daytona

8 likes

En Seixas zijn Breitling (al eerder gepost hier)

IMG_1253

Het houdt nog niet echt over in het peloton.

Misschien een Tudor Bumblebee in de TdF?

4 likes

De Tudor coureurs dragen in de Tour deze

14 likes

Ik ken Aerts vooral van z’n rolletje in New Kids Turbo en Nitro:

1 like

6 x Bond, 6 x Rolex.

8 likes

Schaam je diep

2 likes