Bekende personen en hun horloges

2 likes

Die in het midden is klara196?

Helaas heet hij niks meer. :cry:

Als Pietje puk op/in een tv/roddelblad komt met een duur horloge om, dan ben ik toch niet de aanstichter daarvan.
Die overvallers weten zelf ook wel hoe en wat een horloge eruit ziet.

1 like

Winsemius bij Op1 met een Casio FW91? Lukt me niet om een foto te maken maar 99% zeker. Moet haast wel een liefhebber zijn dan. :wink:

Ruud Gullit als AP liefhebber/ambassadeur bekend (samen met Herman den Blijker) draagt bij Jinek de net nieuwe groene Royal Oak Offshore (?).

7 likes

Johnny Herbert op Sky Sports F1
Omega Speedmaster Pro op een 1171

10 likes

Zoals ik al zei, onze pseudo BNertjes lopen er zelf mee te koop en worden dan gepakt door wat sneu crimineeltjes :slightly_frowning_face:

1 like

Wat draagt Gordon hier?

te vroeg?

32 likes

Zou wel goed zijn voor de prijzen als alle BN-ers nu hun glimmers gaan dumpen om geen gevaar meer te lopen. Ik denk dat de Casio F91W enorm in prijs gaat stijgen omdat iedereen nu dit horloge zal gaan dragen om aan te geven dat er bij hen niets te halen valt:

3 likes

Ik vind hem geniaal! :ok_hand:

1 like

Cartier bij Joop?

5 likes

Weet niet of deze er al ingestaan heeft? maar Jort had ooit een mooie Hanhart, en heeft volgens mij nog steeds een horloge van het merk.

3 likes

Ik ben ook geen fan van mensen die ermee te koop lopen, maar ergens is het toch ook belachelijk dat je niet meer zorgeloos met een duur horloge rond kan lopen.

4 likes

De horloges van de topsporters.

2 likes

Een rover denkr eerder: Ergens is het toch ook belachelijk dat je zorgeloos met een duur horloge rond kan lopen?

2 likes

De Planet Ocean… Wat een frisse uitstraling! :slight_smile:

Als motor- én reisliefhebber kun je niet om de serie ‘Long Way…’ heen.

Na Long Way Round (2004), waarin Ewan McGregor en Charlie Boorman op BMW GS’sen oostwaarts van Londen naar New York reden en Long Way Down (2007), van John o’ Groats naar Kaapstad, is er nu Long Way Up.

In deze nieuwe serie rijden de heren van Ushala (Argentinië) naar Los Angeles op elektrische Harley-Davidsons.
Tot mijn vermaak zag ik dat Ewan een Casio F-91W draagt met een nieuwprijs van €11,48 (Amazon).
Mijn dochter van twee heeft dezelfde, ik viste het ding voor een euro uit een bak bij de kringloop… :blush:

Uit de eerste vier afleveringen heb ik nog niet kunnen achterhalen wat Charlie om z’n linkerpols heeft, al vermoed ik dat het een Seiko duiker is.
Wie de serie volgt en het weet mag het zeggen!

2 likes

Ja, heel mooi! Michael Phelps Edition, Limited 280 stuks. We prijzig nu.

2 likes

Klopt… net zoals je in de stad al veertig jaar je fiets ergens aan moet vastmaken anders is hij weg…

En dat is met meer zo, een relatie had de eerste dag dat hij zijn nieuwe Audi RS6 op de oprit al de eerste “nachtelijke kijkers” op camerabeelden…

Diefstal is van alle tijden en kan iedereen met al zijn bezit overkomen.

Maar feit is wel dat zaken die status hebben onder “plat volk” diefstalgevoeliger zijn dan zaken die dat niet zijn.

Als mijn relatie een Maserati Quattroporte had gekocht had hij waarschijnlijk geen nachtelijke kijkers gehad.

Als Gordon op instagram had lopen shinen met een stalen Laurent Ferrier, Vautilainen…

Of hee… nog cooler zijn specially commisioned, one of a kind @stefanketelaars met als thema “Colombiaanse Neusvim in de darkroom” was dit dan ook gebeurd?

Over smaak valt niet te twisten, maar ik zie toch weer wat argumenten om niet voor het voor de hand liggende en “zo fijn dat mijn buurman snapt dat het duur is”, te kiezen…

3 likes