I.v.m. het HF diner mijn vraag, boeit dat?
Persoonlijk heb ik de Portugieser serie altijd heel bijzonder gevonden. Verder zijn er modellen die net zo onbetaalbaar zijn als een Ketelaars over 10 jaar Misschien zijn zij bereid aan te schuiven?
Geen idee of Gassan weer met een half miljoen euro aan horloges wil meedoen, Grand Seiko met het hele spectrum, idem. Ook geen idee of deelnemers die er in 2018 al bij waren dat heel erg zouden vinden als zij nogmaals present zijn.
Persoonlijk vind ik IWC ook een mooi merk.
Wat je andere vragen betreft, als dezelfde merken er wederom zijn, is dat voor mij geen enkel probleem, sterker nog, ik vind van toegevoegde waarde!
Ik ben er van overtuigd dat de heer Jacco ( Goosen, als ik mij de naam goed herinner )van Gassan nog zoveel kan vertellen dat hij rustig als een vast onderdeel van zoān avond uitgenodigd mag worden.
Maar ook een presentatie van een merkvertegenwoordiger lijkt mij een aardige invulling.
Wellicht is er een zg grijze handelaar bereid om iets te vertellen over de ontwikkeling in āde handelā.
Jacco kan idd wel het theater in met zijn babbel Vond hem ook bijzonder open en eerlijk m.b.t. Rolex, en het belang van dat merk voor de Gassan groep. Ben mij nog aan het orienteren wat betr. de mogelijkheden.
Grijze handelaren blijven vaag, en het achterste van hun tong laten ze niet zien denk ik ā¦
IWC is een prachtig merk met veel interessante modellen en complicaties. Zou ik zeker leuk vinden om meer over te horen/zien. Zenith is ook zoān merk waar ik veel respect voor heb en dat de laatste jaren mooie dingen brengt.
Ik vond het praatje van Gassan vorig jaar bijzonder openhartig en zou daar zo nog een uur naar luisteren.
Ik ben zelf erg gecharmeerd van IWC hebben toch wat iconische modellen, met eigen smoelwerk en divers. Ik vind de Portugieser nog altijd het mooiste horloge in mijn collectie, zeker in de prijsrange. Maar ook de aquatimer en de vele pilots vind ik erg prettig om te zien.
Vooral saaie horloges met hier en daar een mooi model. Maar de naam International Watch Company brengt bij mij dusdanig het maagzuur naar boven dat ik nooit een fan van ze zal worden.
Grand Seiko heeft veel nieuws uitgebracht, dus dat hoeft zeker deelnemers van vorig jaar niet te vervelen. IWC lijkt me erg mooi, al heeft zoals boven genoemd gassan ook JLC. En misschien is de oris boutique in adam ook te porren tot iets leuks?
Wellicht dat Jasper @AmsterdamVintageWatches wel acte de presence wil geven. Combineert kennis van de vintage (Rolex) markt met een uitgesproken mening en een goed verhaal