Ik vroeg me af hoeveel Belgen hier op het forum rondhangen en of in Nederland andere merken populair zijn in vergelijking met ons Belgenlandje, ik heb alvast de indruk dat Seiko in Nederland veel meer gekocht wordt dan bij ons.
Hier alvast eentje
Volgens mij heb je daar gelijk in, ik merk zeker en vast meer waardering voor Seiko in Nederland.
Belgisch Limburg hier en ik kan een seiko evengoed apprecieren, heb er veel gehad. Maar de trend zie je hier wel dat ze in Nederland populairder zijn. Wat me opviel, veel verschillende Nederlandse forumleden die ik al gesproken/thuis ontvangen hebben zeggen dat de Belgen meer ‘‘discrete’’ horloges dragen.
Ik wil in België wonen…
Als Seiko een ‘Nederlands merk’ is, wat is dan een typisch ‘Belgisch merk’?
Rodania, Pontiac zijn Belgische merken
Ik denk Breitling.
Ik zou het eigenlijk niet echt weten
Ben wel benieuwd naar de reacties hier in dit topic.
Ik herken mijzelf wel als een Belg op een bepaald strand…
- Belg
- Nederlander
- Nederlander die Belgie woont
- Belg die in Nederland woont
0 stemmers
Zo en stemmen maar!
In de vriendenkring is Cartier wel populair maar Rolex zie je ook best veel, bij vrouwen vind ik dat je Tag Heuer wel eens tegenkomt.
En een Nederlander woonachtig in Belgie dan
Of iemand met een dubbele nationaliteit
Jij bent een Belg in mijn ogen man
Belg uit genehouwen. Geen seikos gehad maar ik heb het vaak overwogen. Hier zie je veel tissot, certina, longines, en casio
Is gewoon een optie voor hoor :o
Ik hoor van Belgen vaak dat ik juist een echte Hollander ben. Grote mond enzo.
Heeey, je hebt mij ook gezien eh Ik heb ook een hoopje lawaai bij. Maar misschien is dat omdat ik ben opgegroeid op 5 minuutjes van Maastricht
Dat was me niet opgevallen …
Pontiac was een Benelux merk.
Wat nu onder de naam Pontiac verkocht wordt laat ik niet gelden