Belgen op HF

Veel minder. Heb eens een telling gezien, Nederland kent meer dan tweemaal zoveel beschermde gebouwen dan België.

De Kust is een schrijnend voorbeeld; vroeger stampvol Art Nouveau en “Anglo-Normandische” herenhuizen, thans een lange rij glas en beton met heel af en toe iets ouds. Dat was een grandeur die je tegenwoordig slechts aantreft in Frankrijk of Noord-Spanje.

Brussel verloor ook een hoop moois, al komt men langzamerhand tot inkeer (gelukkig)

3 likes

Moet ik nu heel langzaam typen als ik een reactie stuur naar jou? :rofl:

Nederlander die in Belgie werkt… :frowning:

Je hebt het vast over de wegeninfrastructuur, die lijkt wel vooroorlogs als je naar de staat hiervan kijkt… :expressionless:

1 like

Gaan we grappig doen? :smiley:

Sorry ik werk in Belgie (Antwerpen om precies te zijn) en de Limburgers hier worden altijd mee gelachen. Jullie zijn zeg maar een beetje de Friezen van Belgie. :smiley:

4 likes

Yeah yeah we know :joy:

1 like

@Kaat

Wat was uw vraag ook alweer? Politiek en bier? Ha nee of er Belgen op HF aanwezig zijn… :joy:

1 like

En van het één komt het ander, vooral veel clichés.

1 like

Hoe je kan zien dat een Belgische politicus liegt? Als zijn lippen bewegen!

3 likes

Hier ook uit Belgie meerbepaald uit Antwerpen.
Eerst en nog steeds lid van het Rolexforum en per toeval op dit forum terechtgekomen en blijven plakken :sunglasses:

1 like

Diksmuide heeft ook een oris verdeler.

1 like

Feit dat we hier zo veel 502’s hebben heeft niks te maken met het trage internet in België. Toch? :wink:

1 like