Nationale Bank op zoek naar merkhorloges:
Weggegooid geld. De meeste werknemers zitten mijns inziens helemaal niet te wachten op een horloge van 1000 euro. En of het wel zo goed is voor het imago van de Nationale Bank waag ik ook te betwijfelen.
Kan misschien toch wel een leuk horloge worden. Kan me voorstellen dat, als je er ruim 500 ineens afneemt, er leuke kortingen mogelijk zijn zodat je voor je €1000 misschien wel bij écht leuk model uit kan komen.
Als het puur om een geste ging zal ik het zeker leuk vinden. Als het belastingtechnisch ook als beloning wordt gezien en het horloge is net niet mijn smaak dan zal ik het wel zonde vinden .
Ben benieuwd over welke periode ze worden uitgedeeld. 500+ Medewerkers met 30 dienstjaren is een behoorlijk grijs bedrijf
Dit dus.
Ach, de aanbestedingsprocedure is tenminste transparant
Leuke club die NBB, ooit nog een half jaartje gewerkt. Prima eten en een enorme seventies-sfeer in het gebouw
De gedachte dat je jubilarissen blij maakt met een horloge zal ook nog uit die tijd stammen…
Voor het budget kunnen ze beter kiezen voor een wagonlading Casio F-91W exemplaren en een set aan M5610 g-shocks voor de buitendienst.
Veel nuttiger en goedkoper.
Beter dik 5 ton investeren in een aantal dure klapstukken, waarde zien vermeerderen en dan vd winst horloges uitdelen…
Over ruim 3 jaar ga ik met pensioen dan krijg ik een gouden Rolex voor 35 jaar trouwe dienst…maar of ze woord houden?