Bell & Ross BR V2-93 GMT; NA met foto’s onderaan

Zie ik weer eens een mooie GMT, Bell & Ross BR V2-93 GMT, kost dat meteen weer de hoofdprijs…


Waarom, vraag ik me dan af?

34 likes

Tot ze ergens flink afgeprijsd staan is het bij B&R de hoofdprijs idd. Zal fijn zijn als merken meer een realistische listprijs hanteren maar dan heb je misschien een minder luxe imago…
Ze maken wel gave horloges trouwens.

3 likes

Erg mooi! Zoals best veel B&R, maar de afschrijving zou ik niet voor mijn rekening willen nemen

4 likes

Franse zelfingenomenheid. Daarom.

4 likes

Ik ook niet, zou ook niet hoeven als die dingen niet 5 keer duurder zijn dan een Steinhart GMT met een hogere grade van het zelfde uurwerk…

5 likes

Hebben de jongens en meisjes in Zwitserland, Italië en Duitsland gelukkig geen last van:sunglasses:

5 likes

Klopt, van Franse zelfingenomenheid hebben ze allemaal last.

3 likes

Ik vind het wel een mooi horloge

3 likes

Zeker mooi, maar prijzig…

2 likes

Wat verstaan we onder prijzig?Ik vind wel meer horloges prijzig en dan wil ik het niet hebben over rest waarden want daar koop ik persoonlijk geen horloge voor.
Ik vind de meeste mooie horloges veel te duur net als auto´s.

2 likes

Rond de 3000 euri

2 likes

Voor dat geld ben je dan redelijk uniek op het forum, want zoveel B&R zie ik niet voorbij komen.

2 likes

Ik vind het ook echt wel een fraai horloge, als iemand die nu op het HF gebruikt aanbiedt, maar full retail…
Ik vind het wel een leuk merk overigens.

2 likes

Zeker mooi, maar een paar keer te duur…

2 likes

Je moet onder invloed van Hallucinogeen niet op onderstaand horloge willen kijken .


:stars::stars::stars:

5 likes

Ook een hoog Tupper ware gehalte :speak_no_evil:

2 likes

Hebben ook wel wat gepresteerd op gebied van diepzeeduiken, meer dan leuk zeg maar.
Kom er maar in @frenk

Ik had de nieuwe serie van B&R ook al in het vizier…zeer geslaagd. Vind zelf echter de niet-GMT versies een stuk mooier…m.n. de Vintage serie. En net iets beter betaalbaar :wink:

https://www.ablogtowatch.com/bell-ross-vintage-collection-v1-92-v2-92-v2-94-black-steel-watches-2017/

9 likes

Hele mooie horloges. Ik ben zelf het meest gecharmeerd van de niet-chrono modellen en enkele van de 4-kanten versie.
De plaatsing van de datum vind ik bij deze modellen wel heel netjes gedaan. Geplaatst tussen de 4 en de 5 en netjes horizontaal ipv een beetje uit het lood.

3 likes

Die zijn best gaaf! Maar de datum…

schuren

Jeuk krijg ik van die plaatsing. Ontzettende jeuk.

3 likes