Bell & Ross BR V2-93 GMT; NA met foto’s onderaan

Ja…ergens heb ik dat ook wel een beetje. Maar ik zou er mee kunnen leven.

image

2 likes

Vind hem zeker niet verkeerd, kan me ook voorstellen dat je deze graag om zou doen.

2 likes

Huh, wat moet ik van B&R vinden? Of wilde je me kleurrijk noemen? @louis

1 like

Wat is prijzig als je iets koopt dat je écht mooi vindt? Sommigen van mijn horloges zijn op papier meer waard geworden, anderen minder. Per saldo word ik er niet beter of slechter van zolang ik ze bezit.

B&R weer zeer goed bezig, hun rubber banden zijn voor mij favoriet!

2 likes

verkeerde post: had bij “waar doet dit horloge je aan denken” gemoeten :slight_smile:

Maar @GMTplus1 wil hem voor een redelijke prijs weer kunnen flipperen en dat is met deze niet mogelijk. Die moet je idd gewoon houden…

2 likes

En in diverse tests in de Duitse vakbladen bleek ook dat ze een “goedkope” versie van ETA calibers gebruikten.

Schandalig.

Leuke horloges maar heb ik bij de non-chrono en chrono respectievelijk liever de Tudor BB en de Omega Speedmaster

1 like

Eens…en ik denk voor de non-chrono ook zeker aan mijn Oris 65…uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

3 likes

Zou voor deze kleurcombo misschien een uitzondering maken. :thinking:

https://www.bellross.com/image/cache/catalog/product/BR-V2/3D-FACE_Type2-94_Aeronavale_metal-585x1050.png

5 likes

Klopt ja, ik ben heel tevreden over Elaboré in de steinhart en ik meen dat ik voor de ovm39 ergens rond €450 had via Gnomon begin dit jaar. En nu komt Maen ook met een Elaboré tegen meerprijs en zal ook zo rond die prijs uitkomen. En ik moet zeggen in accuratesse een groot verschil met de standaard ETA die ook al goed is natuurlijk. Die B & R moet wel heel veel beter zijn qua afwerking willen ze dat verschil goed kunnen praten lijkt mij

1 like

En Rik…wordt dit 'm ipv de Oris? :wink::+1:

1 like

Dat dus…

1 like

Nee, niet voor dat geld…

1 like

I hear ya…in ieder geval niet een B&R…doet mij vrij weinig qua merk(beleving).

1 like

Die prijs is de dealbreakert hier. Ik vind hem ook best mooi maar zou ook echt niet zo veel geld uitgeven aan dat kaliber. Thumbs Down helaas

1 like

@frenk Jij had toch ooit zo’n duiker van B&R die tot enge dieptes kon?

Dat is ook zo!
De afwerking is niet te vergelijken met een Steinhart, van ver nog niet!
Op mijn Bell & Ross duiker kan ik absoluuut niets aanmerken :slight_smile:

1 like

en de plaats van de datum…perfect, hij is er, leesbaar, maar niet opvallend :wink:

3 likes

Voldoen ze niet?