en wat betreft het gebruikte caliber, dat vind je in ondermeer diverse Sinns, Eterna, Baume, Meistersinger…
ook niet meteen budgetvriendelijke klokjes
Betrouwbaar, top!
Ziet er netjes uit idd qua afwerking van wat ik zo kan zien. En het zou triest zijn als Steinhart daarin tegen die prijs gelijk of beter zou zijn. Maar het gaat vooral om het kaliber, niet slecht maar tegen lagere prijs in een hogere graad in een zeer netjes horloge te verkrijgen.
Maar het punt is vooral en dat snap ik heel goed van @GMTplus1 is de enorme afschrijving die je zult hebben hiermee. Mooi of niet en goed of niet goed, hij zal je flink wat kosten wil je hem doorverkopen. En je loopt ze goed gebruikt niet zomaar tegen het lijf. Een Steinhart is gewoon waardevaster in dat opzicht.en zeker niet slecht afgewerkt. Die ben je zo weer kwijt tegen een goede prijs.
dat zou kunnen, maar sommige Bell & Ross modellen zijn mi veel origineler
Steinhart vergelijken met B&R? Best wel vreemd.
Eens maar daar moet je wel van houden. Die van jou is met mijn beperkte kennis in mijn ogen zeer origineel. Maar het spreekt mij niet aan. De GMT daarentegen uit dit topic, best een gaaf ding gewoon. Die zou ik wel dragen maar niet tegen die prijs. Voor dat geld zou ik naar Tudor of Omega gaan kijken bijvoorbeeld. Of goed gebruikt nog wat hoger segment o.i.d…
that’s my point
je gaat hoedanook een paar duizend euro kwijt zijn
nu is het wachten op de foto’s van de NA van @GMTplus1…
Nou is geen directe vergelijking maar wat
hier zegt kan ik me in vinden. Het gaat dus om het kaliber en de gradatie. Niet merk tegen merk als vergelijk.
Wat?
Dan lees je gewoon even verder…
Het staat er namelijk
Maar doet een simpele het slechter dan hogere? Mijn ervaring is van niet. Dus als ie het goed doet doet ie het goed. En als er dan geen glasbodem in zit en de buitenkant ziet er goed uit, is het toch klaar?
Klopt, die ETA’s zijn gewoon goed, ook in de basis.
Er niks mis met deze B & R uit dit topic behalve de prijs. Mocht je er toch vanaf willen kost dit gewoon.
En dan speelt het ook mee welk kaliber je erbij krijgt voor dat geld. Als je dat dan tegen een veel lagere prijs in een hogere grade kunt krijgen kan dat best knagen. Verder is er niets mis mee. mooi horloge en goed uurwerk.
Maar dat wordt dan geen B&R, ook geen Steinhart hoor…
We gaan het grote incoming topic maar weer is in de gaten houden dan
Kan sowieso geen kwaad
Tja, that’s life!
Whahahahahauww shots fired at B&R
Steinhart is gewoon underrated.
En dat bedoel ik niet cynisch
een u2 of ezm9 van Sinn kosten even veel…
toch echt een kwestie van smaak denk ik.
het caliber heeft zijn waarde al lang bewezen.
en ik blijf erbij de afwerking van een sinn, bell & ross is heel wat anders dan die van een Steinhart.
als je van je 600 euro 400 terug krijgt, dan krijg je van je 3300 even makkelijk 2200…been there, done that
Ik heb onlangs de BR V2-92 in Antwerpen om de pols gehad en moet zeggen…
Knap, prachtig afgewerkt
Ik zou wel twijfelen tussen deze en de GARDE-CÔTES
Choices…choices…
Klopt, maar moet je dan niet een ‘Steinhart is underrated Only’-topic starten?