Bell&Ross heeft de Diver een opfrisbeurt gegeven. Nog steeds in 42mm maar met verbeterde wijzers en wijzerplaat. De gangreserve is verbeterd naar 54 uur.
Ik kan niet zeggen dat er geen mooie horloge gemaakt zijn door B&R, ze laten zich dan soms ook wel inspireren op wat mooi uitgebracht werd door conculega’s.
Watches & Wonders novelty; de nieuwe BR-03 Skeleton. De opgelegde indices zijn erg fraai, de wijzerplaat heeft een koperen transparantie èn voor het eerst geen datum. Het is bovendien geen limited edition.
Ja dat hebben ze al een paar jaar. Of het èchte schroeven zijn betwijfel ik, volgens mij zit de schroef/moer aan de achterkant van de kast en die hoeft niet zo goed uitgelijnd te zijn. Voor de OCD wel een stuk prettiger zo
Hallo. Even mijn kwajongens horloge showen.
Gekocht in 2022.
Ik heb er ook maar gelijk een nieuw bandje met hetzelfde patroon bij gekocht.
Eigenlijk wou ik een Bell&Ross Military type met groene keramische behuizing en groene canvas band.
Het was ooit mijn bedoeling om deze in Singapore in de bell en ross boutique te gaan bekijken.
Iemand voor mij had echter net alle groene horloges gekocht. Voor hemzelf en zijn vrienden uit zijn diensttijd.
Heb een vraagje over mijn Bell&Ross.
Heb 2 jaar geleden een Red Radar gekocht, echt wel super leuke en stoere horloge, maar zou hem graag willen verkopen. Heb moeite om een basis prijs te vinden. Hebben jullie een idee? Alvast bedankt!
Welkom op HF @Avdhasse en leuk dat je dit topic gevonden hebt.
Waardebepaling doen we op HF niet, om het vooral gezellig te houden, maar zoek gerust op Chrono24 of Ebay naar je horloge en je ziet waarvoor ze worden aangeboden (en dat betekent niet per sé dat ze daarvoor ook verkocht worden).