Bell & Ross Only

Ik denk dat je hier weinig animo vindt voor bijstand bij je handelsactiviteiten.

Samengevat vindt men hier over het algemeen dat het over horloges moet gaan en niet over wat je er mee kan verdienen.

Ik kan je wel het volgende meegeven:

Als je nou met een Bell en Ross blijft zitten? Kan je dan in ieder geval genieten van het horloge?

Ik geloof dat het antwoord daarop “Nee” is in verband met je polsen.

2 likes

Bedankt voor je oprechte reactie.
Ik vind het horloge heel mooi maar het is helaas te groot om zelf te dragen.

Ik zie hier weinig B&R voorbij komen.
Dacht aan andere platforms voor verkoop.

In ieder geval bedankt voor het sparren, wellicht koop ik ooit een 42/39 mm om zelf te dragen :slight_smile:

1 like

Phantom Lord

8 likes

Bell&Ross heeft de Diver een opfrisbeurt gegeven. Nog steeds in 42mm maar met verbeterde wijzers en wijzerplaat. De gangreserve is verbeterd naar 54 uur.

1 like

Rustig hier. Vandaag bandenwissel en voor de gelegenheid een foto gemaakt. En zo komt de NAVO luchtruimkaart uit 1986 nog weer eens van pas.

6 likes

Dik een half jaar later….

Je zou bijna denken dat B&R geen mooie horloges maakt…bijna dan :partying_face:

12 likes

Ik kan niet zeggen dat er geen mooie horloge gemaakt zijn door B&R, ze laten zich dan soms ook wel inspireren op wat mooi uitgebracht werd door conculega’s.

Over mooie horloges gesproken… Vroeg of laat komt er een Bellytanker in de collectie, leer of staal :heart_eyes:

Zijn er ervaringsdeskundigen hier op het forum?

8 likes

JAAAAAAAA! Nou dat gevoel dus.

8 likes

Watches & Wonders novelty; de nieuwe BR-03 Skeleton. De opgelegde indices zijn erg fraai, de wijzerplaat heeft een koperen transparantie èn voor het eerst geen datum. Het is bovendien geen limited edition.

Plus ze hadden ook een Boutique Limited Edition, met het lichtgevende composiet.

De boutique in Osaka :star: :star: :star: :star: :star:

4 likes

Mooi met de uitgelijnde schroeven! :heart_eyes:

1 like

Ja dat hebben ze al een paar jaar. Of het èchte schroeven zijn betwijfel ik, volgens mij zit de schroef/moer aan de achterkant van de kast en die hoeft niet zo goed uitgelijnd te zijn. Voor de OCD wel een stuk prettiger zo :innocent:

1 like

Hallo. Even mijn kwajongens horloge showen.
Gekocht in 2022.
Ik heb er ook maar gelijk een nieuw bandje met hetzelfde patroon bij gekocht.

Eigenlijk wou ik een Bell&Ross Military type met groene keramische behuizing en groene canvas band.
Het was ooit mijn bedoeling om deze in Singapore in de bell en ross boutique te gaan bekijken.
Iemand voor mij had echter net alle groene horloges gekocht. Voor hemzelf en zijn vrienden uit zijn diensttijd.

3 likes

Dit is dus het horloge dat ik nog weleens zou willen kopen.

3 likes

4 likes

Heb een vraagje over mijn Bell&Ross.
Heb 2 jaar geleden een Red Radar gekocht, echt wel super leuke en stoere horloge, maar zou hem graag willen verkopen. Heb moeite om een basis prijs te vinden. Hebben jullie een idee? Alvast bedankt!

Welkom op HF @Avdhasse en leuk dat je dit topic gevonden hebt.

Waardebepaling doen we op HF niet, om het vooral gezellig te houden, maar zoek gerust op Chrono24 of Ebay naar je horloge en je ziet waarvoor ze worden aangeboden (en dat betekent niet per sé dat ze daarvoor ook verkocht worden).

Plaatje voor de sfeer.

2 likes