Bell & Ross Only

vind ze idd erg mooi. Maanden geleden de 05 aangeboden gekregen, toen geweigerd, maar als ik er ooit tegen t juiste bedrag 1 ken bemachtigen, is de kans goed aanwezig dat ik hap

De BR 05 is mooi afgewerkt, de kroon en crownguards vind ik erg fraai. En laten we die stalen band ook niet vergeten. De symmetrie (of beter, het ontbreken) van de wijzerplaat houdt me tegen; ik mis de “3”.

4 likes

“Groots” nieuws: de BR-03 is er nu ook in 41mm. Welgeteld 1mm minder breed. Je zou ze denk ik naast elkaar moeten leggen om de verschillen te zien. Een keramische BR-03 staat nog steeds op mijn wensenlijstje, naast m’n stalen BR-03 GMT.

1 like

Eindelijk, maar toch. Een B&R als NA.

11 likes

Iets beter in beeld…

9 likes

Mooi! gefeliciteerd! :ok_hand:

Dank!! Blij mee.

1 like

Fraai model dit. Ben benieuwd hoe de blauwe sunburst er in het zonnetje uit ziet! :sun_with_face:

1 like

Gefeliciteerd! Mooie kleurstelling! Fijn er weer een B&R vintage bij te hebben!

1 like

Regelmatig geen idee hoe laat het is😂

8 likes

Gezien ik m toevallig vandaag net uit de kist en kluis had gehaald, direct ook maar even omgedaan :hugs:

17 likes

Ik heb de mogelijkheid een Bell&Ross br-01-92 all black limited edition te kopen op catawiki.
Box en papieren zijn inbegrepen.
Heb 1500 geboden wat onder de reserve price valt maar het bod is toch geaccepteerd.
Met alle bijkomende kosten kom ik uit op ± 2200 euro.

Hieronder een paar plaatjes.

Wat denken jullie, goede deal?

4 likes

In ieder geval mooi!

3 likes

Wat Gaaf! Gefeliciteerd!

Ik heb door Ko wat banden laten maken. Ook echt heel gaaf!

7 likes

:heart_eyes:

1 like

Heb nog 7 dagen om hem over te nemen, het is niet om zelf te dragen ivm mijn kleine polsen maar voor de doorverkoop, vandaar de vraag :face_with_hand_over_mouth:

Dat lijkt me een zeer goede deal.

Maar misschien blijf je er wel mee zitten.

Hoe werkt dat? Je hebt een bod gedaan en dat is geaccepteerd. Maar alsnog heb je je bedenktijd? Rare manier van veilen.

2 likes

De verkoper had een reserve price. Dat houd in dat als de koper hieronder bied de verkoper niet verplicht is het horloge te verkopen.
De verkoper kan wel akkoord gaan waardoor de koper vervolgens mag besluiten of hij of zij akkoord gaat.

Ik twijfel nog, ik kan op interner heel veel informatie vinden wat betreft huidige waarde.

Dit is de link van catawiki:

Ik vind hem mooi!
Maar wil je ‘m weer verkopen, of houden?

1 like

Ik wil hem weer doorverkopen

1 like