Heeft er iemand hier ervaring met de 39mm varianten van deze vierkante prachtdingen?
Bijv. de Bell & Ross BR S Aviation 39mm:
Heeft er iemand hier ervaring met de 39mm varianten van deze vierkante prachtdingen?
Bijv. de Bell & Ross BR S Aviation 39mm:
Ik had deze in bestelling via chrono24, maar vanmiddag geannuleerd vanwege de lange levertijd
Klopt, ik heb de zwarte keramische gehad. Wat wil je weten?
Was benieuwd naar de ervaringen met de diameter op een kleinere pols. Lugs lijken me erg kort, maar het lijkt me nogal een “grote drager”.
Knip eens een vierkantje van 39 bij 39 mm uit karton en leg deze op je pols dan heb je een goed beeld. Door de geringe dikte dragen ze erg plezierig
Nee, vond ik helemaal niet. Ik had 'm tegelijk met een ronde 38,5mm B&R en vond hem net zo goed dragen. Kwam inderdaad door de nauwelijks aanwezige lugs en de platte kast. De zwarte vond ik wel iets leuker dan de gewone stalen: comfortabele, goed waterdichte superquartz in een keramische kast klinkt toch als een fijn pakketje, zeker voor het geld. Is uiteindelijk een smaakkwestie natuurlijk.
Die PVD is tof, maar ik ben een beetje bang dat elk krasje gelijk te zien is. En ik krijg er nog wel eens een krasje op…
Ik zal eens gaan knippen
Geen:
Maar:
Die ga je niet krassen als het goed is.
Whattttt
Hij staat weliswaar te koop, maar met deze zomerse omstandigheden begint hij toch wel weer te bevallen. Dus hij krijgt weer draagtijd vandaag.
Enjoy!!!
Hij is leuk!
Dank! Zo dacht ik er ook over, en daarom heb ik m ook gekocht:grin:
Gaaf Topic dit! Ik ben vanwege veel horloges niet meer echt bezig met acquisitie, maar,…
Een BR-03 staat wel erg nadrukkelijk vooraan, als het er toch van mocht komen.