Ben ik de enige die hier een hekel aan heeft?

Lilluk :wink: het is iets vintage.

Jij kunt ook een bandje wisselen. Ik heb alle vertrouwen in je vaardigheid.

1 like

Dank. Ik ook. Maar niet in mijn bandwisselvaardigheden. Daar komt een heleboel plakband bij kijken…

Dan denk ik dat als je een horloge scoort van 9000 ballen, de AD daar wellicht ook wel een ander bandje aan wil zetten.

Maar had die Zenith geen doorboorde lugs? Evengoed, als je een 6767 koopt zijn er hier vast ook wel leden die je voor een bak koffie willen laten zien hoe dat moet.

Wat zal ik zeggen, stiksel en het horloge zijn beiden overbodig.

4 likes

Dan mag hij wel eerst een paar bakjes koffie drinken en zorgen dat dat ochtend humeur gezakt is :joy:

Ik vind het wel mooi eigenlijk sommige banden ogen zo kaal zeker als er weinig tot geen structuur aanwezig is.

Deze verstevigingen zouden tonsurton beter staan.

Mooi!!!
Helemaal doorlopend stiksel vind ik dan weer niet mooi en te druk! En zeker indien het contrasterend stiksel is…

Is @warroo de enige die hier een HEKEL aan heeft?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Slaap er nog een nachtje over en misschien denk je er morgen wel anders over.

1 like

Wat zegt men ook alweer bij verschil van smaak over een “wat-dan-ook-artikel/voorwerp” … Oh ja: “over smaak valt niet te twisten”. :wink: :+1:

1 like

Oh ja, kan ook in tricolore.

8 likes

Maar toen was ‘vintage’ nog geen vintage dus ‘present’. Wisten zij toen veel :rofl:

Er is ook een tijd geweest dat ze het ouwe meuk noemden

1 like

Inderdaad geen gezicht die overbodige stiksels :flushed:

:rofl::ok_hand:

1 like

Niks mis mee met stiksels. :+1:

1 like

De gruwel ! :scream:

Zeker niet de enige! Helemaal als je zoekt op ‘vintage/distressed strap’ op Ali of ebay word je ermee doodgegooid