Deze maakt me ook nerveus
Haha, ja dat is niet om aan te horen. Dit zou ik zelf ook echt nooit doen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik door de reacties en foto’s+(sommige)uitleg, toch enigszins wat genuanceerdere gevoelens krijg… Soms!
PS. Nog een uur te gaan, dan mag ik weer likes uitdelen.
nope…het zijn gebruiksvoorwerpen he…
Hahahaha, EXACT dat! Apple watches do not tickle my sni…, in any circumstance.
Dat komt omdat ik niks met Apple in het algemeen heb en een apple watch ook niet naar behoren werkt op m’n Oxygenos. Dus me er ook niet verder in heb verdiept.
Je hebt mooi weer om te klussen!
voor iedereen is het waardegevoel en het zorgvrije draaggemak anders. De 1 kan prima alles doen met zijn Rolex en de ander is zuinig op zijn Seiko van 400 euro. Vergelijken is daarom lastig. Ik heb zelf geleerd dat horloges welke boven de 3000 euro zitten (ongeveer natuurlijk) mij geen zorgvrij draaggemak geven als deze in nieuwstaat verkeren. Ik ben te bewust van de waarde en de positie van de pols vs de deur oid. En dan is dat horloge met die waarde dus (nog) niets voor jou. Draag waar je dus ongeremd plezier van hebt, het zorgvrije draaggemak.
Daar heb je zeker een punt!
Maar de mensen van de BMW-club zouden zoiets nooit doen (weliswaar op andere schaal dan), ondanks dat hun BMW ook een gebruiksvoorwerp is.
Disclaimer: Ik zit bij geen enkele auto club. Auto’s zijn een vervoermiddel niks meer en niks minder.
hahaha ik denk dat weinig auto bezitters het metaal bewust tegen de rotsen aan zetten. Maar een landweggetje, regen, aankopen van de Hormbach, kinderen en honden gaan, dat zal je auto toch wel gewoon ervaren… En dan even op dat mooie plekje neerzetten voor een vakantie kiekje…
Niet gekeken, maar laat me raden: te harde boter met een gesloopt sneetje brood. Pijnlijk, net als met je mes in de smeerboter prikken om een klompje boter te pakken
Al mijn horloges zijn gebruiksvoorwerpen. Ik let wel op wat ik van plan bent te gaan doen. 80% van de tijd ben ik met beeldbewerken bezig, dus da’s makkelijk.
Uitgekeken, gelachen, mijn OCD valt dus wel mee .
Die 58 2 jaar gedragen en er zaten natuurlijk wat lichte swirls op van normaal gebruik .
Maar verder was deze nog helemaal netjes hoor . Bij het maken van de foto’s ga ik echt voorzichtig te werk .
Maar iedereen heeft dat toch als iemand iets “nieuws” heeft? Is iets langer in je bezit wordt je toch iets nonchalanter denk ik?
Dat is helemaal waar en dat geldt ook voor mij. Althans, in sommige gevallen. M’n schoenen maak ik bijvoorbeeld gewoon na elke draagbeurt schoon. En m’n horloge leg ik niet op gesteente voor een foto. Dat weet ik zeker… Denk ik
Je bent niet de enige. Soms denk ik echt …"why you do this "
Hangt wel een beetje van het horloge af natuurlijk.
Maar een 20.000 euro rolex begraven in kettingen, ja die snap ik niet maar ja misschien heeft ie wel 25 rolexen en is die rolex voor hem wat een timex voor mij is :d
Foto 5 is gewoon grappig en zou ik ook nog wel kunnen doen.
In foto 6 kan ik me ook nog wel vinden en ook dat zou ik ook nog wel doen. Aan de andere kant, ik kan me een keer herinneren dat ik een waterdicht horloge aan het schrobben was met wattenstaafjes en tandenstokers
.
Hahaha, het is in ieder geval een aardig collectie, aan de foto’s te zien.