Foto 1 krijg ik de uitgezoomde versie niet geüpload .
Horloge ligt daadwerkelijk op de schoorsteen .
Via de pannen omhoog geklommen.
Was een thema hier op HF, iets met sinterklaas gok ik.
Foto 1 krijg ik de uitgezoomde versie niet geüpload .
Horloge ligt daadwerkelijk op de schoorsteen .
Via de pannen omhoog geklommen.
Was een thema hier op HF, iets met sinterklaas gok ik.
Leuk topic, heb echt gelachen om de reacties. Heb echt alles gelezen van de kijkers die niets posten op het forum
. Maar zuinig zijn op je horloges is geen strafbare zaak, ik ben best wel zuinig op mijn horloges, maar geen neuroot. Dus over een krasje hier en daar maak ik mij geen zorgen. Maar bij jou valt het ook wel mee, je durft er zelfs mee in het gras te liggen
. Oeps nu doe ik het ook, iets posten wat eigenlijk niet de bedoeling was
. Maar vindt het wel wat hebben foto’s die men op wat voor materiaal maakt en geloof mij die leggen ze echt wel voorzichtig neer hoor
. Groetjes van deze KIJKER en POSTER op het forum
Een verlaat berichtje, ik had een verjaardagsfeest te runnen, althans de bbq.
Bedankt voor deze leuke reactie!
Ik denk dat het uiteindelijk bij mij ook wel meevalt, maar sommige foto’s blijven wel pijnlijk om te zien.
Toch nog even wat foto’s gemaakt van een oud beatertje die ik vanochtend nog even heb opgedoken
Zoals je kan zien op de volgende foto staan er toch al hele diepe krassen in dit model
En als je er toch niets om geeft kun je hem ook als klok gebruiken.
Geen strand hier maargoed!
Vermakelijk topic Gup
Gelukkig maar
In dat geval zou ik er ook niet meer zoveel problemen meer mee hebben om “risicovoller” foto’s te schieten.
Dank u dank u!
Een horloge tentoonstellen op een steentje doet mij niets. Bij het zien van deze foto moest ik wel even slikken… oei als dat maar goed gaat
Rrrrrr
Hahaha, die is wel tricky
Ik herken het punt van TS. Vaak levert het prachtige foto’s op maar zelf zou ik nooit een horloge op een baksteen leggen of aan een tak hangen ofzo. Maar that’s me; ik heb mijn horloges na jaren dragen nog helemaal vrij van gebruikssporen. Velen hier geloven het niet, maar het kost me 0 moeite.
Anyway, ondanks dat ik het zelf niet zou doen en ik soms echt even m’n hart vasthoud als ik zie dat iemand bijvoorbeeld een gloednieuwe Seamaster al meteen in het zand op het strand legt voor een foto, heb ik zoiets van: ieder beleeft deze mooie hobby op z’n eigen manier. En als diegene dat prima vindt en er mooie foto’s uit haalt. Win-win
Hahaha je hebt helemaal gelijk hoor!
Eerst gechecked of het windstil was en toen heel voorzichtig neergelegd.
Waarom zou je ook. Horloges horen om de pols of anders in de horlogedoos. Ik ben normaal zuinig in die zin dat ik niets bewust risicovols met mijn horloges doe, zelfs niet met de meest goedkope of oude beaters. Dan doe ik hem even af. Foto’s alleen om de pols of even op een plek met goed licht gelegd, maar wat is in hemelsnaam de zin van fotograferen op een rots…
Wat ik uit de reacties opmaak, is het voor de sfeer
Geweldig topic! Ts bedankt! Mooie foto’s trouwens.
Dan wil ik ook wat bijdragen. Ik las iets over een vastzittende bezel?
Bij Russische horloges doe je dat zo.
Maar met beleid en gevoel he.
En…geen krasje!
Nieuwe bezel en weer helemaal klaar voor…
Een frisse voorjaarsduik!
Nou ja, jullie allemaal bedankt voor jullie leuke bijdrage tot nog toe en de komende reacties die dit topic nog leuker, interessanter en soms toch wel iets beangstigend maken .
Je zult er wel verstand van hebben, ik zou normaliter alleen maar denken: zo’n dun stukje plastic als bescherming!?
Gelukkig heb ik gegrepen dat je een Rus niet zomaar sloopt. Dat zal dan ook wel voor de horloges gelden
Deze bezel hoorde er niet orgineel op en was helemaal verkleefd. Zo kocht ik hem. Te weinig ruimte voor de standaard aanpak van bezel wissel met dun horloge mes. Dus scherpe hulpstukken gemaakt voor de bankschroef. Rustig indraaien met folie er om. Lijkt ruig maar geeft juist geen enkele kras door de stabiele haakse drukkracht.
Nood breekt wetten, zullen we dan maar zeggen.
Dat zeg ik!
Hahahahaha dat zonnebrand verhaal ja zijn G-shock ‘naar de haaien’
wat een bijzonder forumlid was dat toch