Ben ik de enige met een beetje pijn, bij het zien van....??

Dat vind ik nou wel weer griezelig, klussen met een horloge. Dan vergeet ik dat ik hem om heb en ga lekker staan timmeren en boren. :wink:

En dan? Hammer je op, of boor je in, je horloge? Ik snap die angst niet zo hoor :sweat_smile:

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/6/d/2/6d247f9f8be04375a9e3b01166ab8d3b686db2c4.jpeg

Hulk so sad, really sad now. :sob::joy:

Nee, maar die klappen en even ergens langs schrapen. Gaat meestal goed, trouwens. :grin:

Over klappen/hameren gesproken, is het voor een automaat niet slecht om zulke tikken te krijgen?

Ik ben bijvoorbeeld linkshandig en ook linksdragend… Om mijn pols mensen, want ik zie jullie al denken :thinking:… :joy:

2 likes

Zou er geen gewoonte van maken. Reed wel motor met een klassieke Omega vroeger. Die kreeg water schade. Later met de Russische automatische Amphibia’s naar Italie. Geen probleem die trillingen in het stuur. Zelfs toen die na avondje borrelen met de hotel eigenaar op de grond viel op de tegelvloer, niks aan de hand.
Baalde best wel even hoor. :rofl:

1 like

Reden zat dus om er liever niet mee te klussen dus.

Check :ballot_box_with_check:

1 like

Hangt van het horloge af, wat mij betreft. Nettere horloges hou ik netjes, toolwatches mogen best geleefd zijn en wat te vertellen hebben. Daar zijn ze voor gemaakt wat mij betreft.

Can you feel this, RLC? :slight_smile:

1 like

Klussen vind ik sowieso irritant met een horloge om , doordat ik ze nogal los draag , schuift dat constant heen en weer.

1 like

Ohmmm,

Ik voel nietsss!

Ohmmm

Daarentegen heb ik ook horloges die zo goed als krasvrij zijn :man_shrugging:
Deze is met mij over de hele wereld geweest, heeft ook van alles meegemaakt, en dan mag het. Anderen niet. Rare hobby, dit. :see_no_evil:

1 like

@Kleine_gup_in_grote_oceaan

De ultieme pijn compilatie voor u:

https://youtu.be/H9cdATsPzbg

1 like

Ik geef toe dat deskdiving hoogstwaarschijnlijk het enige is dat m’n horloge zal doen. Met alle sporen van dien. Shyt happens.

Na het horen van het geklettert op exact 1 minuut, ben ik afgehaakt.

Chillings :cold_face:

:joy: Ik hoop dat je nog kunt slapen vanavond.

1 like

:joy: Daar hebben we hulp bij :joy:

Almost…

En Ik bedenk me nu dat ik niet zo autistisch ben als ik dacht. Sterker nog, de stalen band van mijn Squale
heeft toch best wel wat deskdive krasjes. Ik heb van geen enkele buikpijn of ander slecht gevoel gehad.

Met mij valt het dus ook wel weer mee :yum: