Ben ik de enige met een beetje pijn, bij het zien van....??

Niet meer deze foto quoten, aub… Ik krijg de drang om te douchen…

Ik ben niet bang voor krassen of butsen. Kleine tekens van leven zijn juist wel mooi op een horloge.

Een echte dikke beschadiging krijg je waarschijnlijk niet van een rotsachtige fotoshoot.

1 like

Gewoon rustig neer leggen, dan is er niks aan de :raised_hand:

2 likes

Ik hoorde net iets over een fail…

Las

Ik herinner me een zwaar beschadigde Rolex(?) na een val in het gras

2 likes

Yep. Of een foto van het horloge met stalen band zo op de keukentafel gekwakt. “Nieuwstaat met krassen op de caseback” Die tellen niet want die zie je toch niet…

Dergelijke advertenties sla ik ook over. Helaas door schade en schande wijs geworden.
Dit was ook ‘nieuwstaat’

6 likes

Herinneringen ophalen.

4 likes

Hangt van het horloge af, wilde ik zeggen. Ik zou bijna net doen alsof ik een Lange Saxonia thin anders zou behandelen dan een Hamilton khaki, maar wie mij kent weet dat dat onzin is.

Dat truttige gezeik over een krasje, butsje of veegje is een belediging voor het gebruiksvoorwerp wat horloge heet.

Rauwdouwers unite!

7 likes

Viel die in een plasje zonnebrand in het gras en was ie toch niet waterdicht?

Als ik dat zie, dan denk ik toch wel, Joe… Daar ligt m’n pils tegenaan. Geen kraai die er naar haant!

Pols

!

22 likes

Ik maakte me voorheen nergens zorgen om. Maar sinds een duik in een zwembad op vakantie kwam ik er na 6 jaar bijna dagelijks gebruik toch ineens achter dat saffier glas wél kan krassen.

Sindsdien maar niet meer dure horloges mee op vakantie…

1 like

Whahahaha, geniaal!

1 like

Wat mij betreft horen gebruikerssporen, krasjes, bussen, swirls, etcetera, erbij. Maar ik zoek, het niet op…

Als ik alles zo lees en m’n eigen gedachten nog eens overdenk, dan kom ik tot de voorzichtige conclusie dat er best wel leven en verhalen in een horloge mogen zitten.

Alleen zou ik zelf niet kiezen voor het verhaal: Deze, boh, dit is een mooi verhaal… Ik wilde een foto maken en hij kletterde terwijl ik een mooie setting wilde creëeren.

Snap jou best.

Voor mij, ben echt wel zuinig.
Ben ook reëel , krasvrij houden is onmogelijk.
Dus ga mij er dan ook gewoon niet druk over maken als er een kras ontstaat.

1 like

Ik heb gezien dat je met screenprotectors je horloge heel mooi in kunt pakken!

Een aanrader voor de sluiting van Rollo’s!

1 like

1 like