Ben ik de enige met een beetje pijn, bij het zien van....??

Waar is hij gebleven??

1 like

Vrijgesteld van forumbezoek.
Voor altijd.

3 likes

Rustig neerleggen en niet schrapen, dan gaat het helemaal goed!

1 like

Dat wist hij zelf niet eens

8 likes

ik heb het ook wel hoor. Dure horloges horen, in mijn optiek, niet op stenen of wat dan ook! Ik ben te zuinig op mijn spullen! Maar ook vast een neuroot! :rofl:

1 like

Niet doen hoor, Deze één keer ,voor een foto heel voorzichtig in het zand gelegd, en kijk wat er van over is.

9 likes

Instagram hebbe zijn ziel.
Rust zacht RLC.

2 likes

Als m’n PO niet tegen wat sneeuw kan, hoef ik m niet meer. :face_with_monocle:

Alleen als ik een horloge wil verkopen denk ik: ai waaaarom bewaar ik ze niet in de doos, op een eenden donzen kussentje!!

Maargoed, ik draag ze met veel meer plezier.

1 like

Krasjes maken het een piece unique :nerd_face: al mijn krasjes en deukjes vertellen verhalen.

Zo dook ik in April nog in een oceaan ergens in Curaçao en toen ik er weer uit wilde struikelde ik over een steen, verloor mijn evenwicht en stortte zo met mijn arm op een andere steen
 de lug zit een klein krasje op.

les traces d’utilisation sont fin.

En het is zoals veel mensen zeggen. De eerste 2,3,4 krasjes doen pijn, daarna worden het geaccepteerde littekens.

2 likes

:joy:

1 like

Weet je wat ik niet begrijp? Hoe een caseback beschadigd geraakt in de mate dat je soms ziet bij tweedehandshorloges (die dan een gepolierde caseback hebben). Zelfs als je hem op de rotsen legt gaat hij toch niet keihard bekrast zijn. Je gaat er toch niet mee schaatsen denk ik dan.

Moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen, dat ik onlangs een Omega dresser heel voorzichtig heb neergelegd op de stalen caseback, nadat ik eeb lederen strap had gemonteerd, met behulp van een aardappelmes.

Laat ons zeggen dat ik selectief voorzichtig ben.

Dat begrijp ik ook niet, maar als mij dat zou gebeuren, dan denk ik vast: boeie, zien ze toch niet.

de stalen kastbodem
een lederen band

Anders is het net of ik Ralph hoor

Ik heb geen 2 accounts hoor, no catfish here mate :joy:

Ik heb niet eens een (“echt”) horloge (om).

Absoluut :sweat_smile:

Heeft helaas toch echt met jou te maken. Gelukkig weet je hetzelf ook.

@rlc onze @3113 had daar ook last van. Soit. Je bent niet alleen.

Ik heb daar overigens geen last van. :wave:

1 like

Perlon nato’s ???

1 like

Klopt. Vraag ik mij ook wel eens af.

Maar ik heb inmiddels een vermoeden hoe dat komt.

1. stalen band die de caseback raakt bij het niet dragen.
  2. bijvoorbeeld door zand en ander klein vuil tussen huid en caseback. Dat is als je een horloge echt gebruikt :nerd_face: