Ben ik de enige met een beetje pijn, bij het zien van....??

Totdat je met je mooie en tevens hagelnieuwe “Starbucks” tegen een tafel stoot en er een flinke jaap in de kast zit. Je kan mij niet wijsmaken dat je dat helemaal niets zou doen.

Als ik een kras maak op een horloge dat geen of weinig krassen heeft, dan baal ik daar soms behoorlijk van hoor. Maar na een tijdje wen je eraan. Met name de eerste kras doet even flink zeer.

3 likes

Geen last van. Horloges zijn er om te dragen en van te genieten. Niet om als safe queen te behandelen. Mijn mening dan.

Hier dit doet vast pijn aan je ogen :stuck_out_tongue_winking_eye: check die krassen. Wel mooie momenten meegemaakt

2 likes

Waarom ruil je een anker in?

Deze?

8 likes

U komt uit Haarlem?

1 like

:joy::confounded::scream:

Een flinke deuk of jaap is iets anders dan een kras.

Maar geloof mij, ik voel het. 3 seconden en weer door.

Als je geen krasjes wilt is het advies niet dragen.
Geldt ook voor je eigen leven. Altijd binnen blijven en vooral niets ondernemen. :nerd_face:

3 likes

Die.

En wat voor een mooie momenten hebben jullie dan meegemaakt? :crazy_face:

Nee, ik ben geboren en getogen in Maastricht. Woonachtig in de Haarlemmermeer. Ik werk overigens wel in Haarlem :grin:.

2 likes

Hoho. Als je collega opkijkt van het lachen van jou ben je niet aan het werk :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:joy::joy::joy:

In de tijd dat ik stil was rond 12:15 uur, was ik hem alweer naar huis gepeerd. :joy::joy:

1 like

Mijn geboortestadje. Vandaar dat ik meteen aanging op ‘Pigge’. :blush:

2 likes

Ik had al een vermoeden dat je een insider moest zijn. Pigge is in het algemeen alleen bij Haarlemse muggen en omwonenden bekend.

2 likes

Bedoel ik overigens niks mee… Zei de Sjeng!

Helemaal mee eens !

Deze moet wel heel erg zeer doen dan. :grin:

6 likes

Het water niet zo zeer… Maar dat klettergevaar tegen die rotsen… Tenzij het een lorus is, dan boeit het me Zero! :joy:

2 likes

SKX009J. De Lorus-opmerking negeer ik maar. :wink: Heb hem nog steeds, de foto is 5 jaar oud. Het horloge een jaar of 13 alweer. Nagenoeg geen krasjes nog steeds, en zeker geen diepere.

2 likes

Skx-jes mögen van mij wel geleefd zijn. Dat vind ik wel mooi bij deze modellen.

1 like