Had dit nog even nagevraagd op WUS. De 857 LH versie heeft inderdaad een lichtere kleur oranje…meer richting geel. De reguliere 857 Testaf is meer donker oranje (mijn voorkeur).
Als je het kan doen? Ga er dan voor!
Beter leven met de gedachte dat heb ik gedaan ipv de gedachte och had ik nou maar!
Alvast veel plezier met de Sinn wel foto’s he.
P.s.
Overgens niets mis met een vijfje hoor.
De Sinn ligt wel in lijn met je TWCO. Zaten daar elementen in die je gingen vervelen? Grote kans dat die bij de Sinn terug komen.
Miste je iets op je TWCO die je verwacht terug te vinden op de Sinn?
Sinn is wel een prachtig merk en over kwaliteit hoef je je geen zorgen te maken.
Sinn = Zonnde
En ieder mens heeft recht op z’n eigen zonnden
Sinn en Damasko hebben altijd al hoog op mijn Grail lijst gestaan. Vandaar nu wellicht toch maar eens de stap naar een van mijn grails maken. De TWCO kun je zien als een tussenstap
Ik heb mij afgelopen dag helemaal ingelezen in de afkomst en de speciale technieken die Sinn en m.n Damasko hanteren in hun modellen.
Het grootste verschil tov de TWCO zit 'm dan ook in de bijzondere technieken die Sinn en Damasko hanteren in hun horloges, ihb Damasko met hun ice hardening vd case en overige componenten, en Damest bezel. Een hightech en carefree horloge dus… dat lijkt mij een pracht combi. Er is nog veel meer bijzonders te melden natuurlijk, maar dat kan iedereen nalezen op hun website. Ook is alles in-house gemaakt muv movement (alleen de Si modellen hebben ook in-house movement). En Damasko is een relatief klein familie bedrijf. Al die zaken bij elkaar genomen ben ik gevoelsmatig toch wel het meest gecharmeerd van het merk Damasko en ik ga waarschijnlijk voor de DA46 omdat die mij heel erg aanspreekt qua clean ontwerp en look en een zeer nette prijs heeft. Het prijsverschil tov de Sinn is aanzienlijk als je bekijkt wat je met beide horloges vwb techniek en afwerking in huis haalt !
Tot zover Damasko in dit Sinn draadje
…en om dit topic (voorlopig) even af te sluiten, ik ben inmiddels voor een Damasko DA46 gegaan
Een Sinn blijft dus nog even op de wishlist…
Wensen moet je houden! Dit is ook een mooi aanwinst! Gefeliciteerd.
Tja, waarom kopen sommigen Maserati’s en Jaguar’s terwijl een Hyundai of Kia je ook naar de plek van bestemming kunnen brengen?
Thx! Nu nog anderhalve week wachten…