Ben ik nu echt zo'n zeikerd?

Wat een Mickey Mouse Horlogemaker, ziet er niet uit, en je kunt ze beide wel “namen and shamen” hoor.

Ik zou het doen om forumleden die vandaag of morgen bij hem binnenlopen te waarschuwen.

Succes.

Beschamend zeg…

het valt allemaal toch wel mee?

2 likes

Volgens mij ben ik één van de nieuwere op dit forum (sinds ik actiever mee lees/post) maar zelfs ik zie dat dit niet normaal is…
Veel succes met het vervolg.

Prutser. Hij kan beter tweedhands autoverkoper worden.

Dit kan echt niet! Succes met de afhandeling

Persoonlijk denk ik dat mijn zoontje van 7 nog beter z’n werkjes in elkaar lijmt… Die kleine van 2,5 zal er ook wel moeite mee hebben gehad :wink:

2 likes

Ben ook wel even benieuwd welke ‘vakman’ dit horloge zo verminkt heeft en bij welke juwelier we sowieso niet moeten zijn.

Hoop in ieder geval dat je aan een nieuwe wijzerplaat kunt komen en dit behoorlijk hersteld kan worden! Veel succes!

Omdat het een kleine lijmvlek is moet het allemaal wel meevallen? Jij kunt nu niet één keer meer naar het horloge te kijken zonder te denken: " Leuk, maar wat jammer van dat prutswerk…" Dit is geen gezeur, dit verpest de liefhebberij van je horloge. Geen genoegen mee nemen natuurlijk.

Succes met het vervolg!

Dit is ronduit lachwekkend. Nooit meer iets kopen bij die clown.

Als hij al zijn klanten zo behandeld denk ik dat hij zo klaar is met het juwelier zijn.

Onaanvaarbaar gewoon. Wat een k… die “juwelier”. Of het nu 20 of 400 euro is, als je iets koopt moet het in orde zijn. Niet opgeven! En proberen kalm te blijven (hoe moeilijk dat ook is, ik zou ontploffen​:fearful:) maar je vangt meer vliegen met siroop dan met azijn :wink: Spijtig dat er zoveel knoeiers zijn onder de zogezegde juweliers. Laat ons zeker weten hoe het afloopt.

liever niet, ook 2e handsjes moeten 4 werkende remmen hebben, ik vrees dat je bij deze prutser te horen krijgt dat je blij mag wezen met 3 remmen en anders maar niet zo hard moet rijden.

1 like

Dit kan gewoon echt niet… De horlogemaker is zijn beroepsnaam niet waard m.i.
Succes met deze case!

Naar zijn beste watchmaker gestuurd denk ik :+1:

Wat erg, ik zou me hier mateloos aan irriteren. :confused:

Buiten het feit dat ik echt helemaal maar dan ook helemaal uit mijn dak zou gaan mag ik toch van harte hopen dat je hier niet mee akkoord ga , want al moet er een rechtszaak komen die juwelier zou toch echt een enorm probleem met me hebben.
Horlogemaker pppfffffff rot op.

Echt laten weten hoe dit verder ontwikkeld

Dit kan echt niet. Weet je zeker dat niet een van zijn kinderen dit heeft gedaan :grinning:
Ik zou dit zeker niet accepteren, los van wat het hologe heeft gekost.
Een beetje horlogemaker levert zoiets niet af.

Waar heb je dat horloge gekocht? Bij wereldhorloges? waarom ben je daar dan niet in eerste instantie heen gegaan dan ipv naar 'jouw" juwelier?

Gr.

Herman

1 like

Woorden verder overbodig. :disappointed_relieved: