Wat is zijn marktplaats advertentie? (linkje)
Misschien voor meer mensen hier op het forum interessant??
Sowieso ook aan hem melden dat je zwaar gaat inzetten. Misschien wordt hij enigszins bang en krijg je je geld gewoon terug.
Contact opgenomen met de bank en marktplaats. Aangifte deze week in orde maken en dan afwachten. De verkoper ga ik nog benaderen met de stappen die ik heb ondernomen.
Is dit diezelfde verkoper van die nepper?
Van even deze week afwachten naar full attack mode, succes
Heb je een linkje naar een advertentie van deze verkoper?
En hoelang is hij aktief op MP? (is soms ook wel een indicatie)
Ik heb er ook al 2 maal naar gevraagd!! Maar geen respons?
Is verder toch niets geheim aan? De verkoper heeft ze zelf geplaatst, dus eh: laat maar zien die āaanbiedingā.
Kun je als verkoper toch nooit tegen zijn?
Krijg een beetje vraagtekens hierbij?
Wat klote voor je!
Het voornaamste pressiemiddel wat je zou kunnen inzetten is hem melden zijn naam en rekeningnummer op sites als opgeletopinternet.nl te gaan zetten als hij het geld niet terugstort. Dit zou hij nog weleens erg vervelend kunnen vinden en hierdoor het geld terugstorten, als het zijn eigen rekeningnummer en naam is natuurlijk.
Aangifte doen en marktplaats op de hoogte stellen, zal hem weinig doen. Dat zal hij wel hebben ingecalculeerd als ie je daadwerkelijk oplicht.
Ik heb vorige week contact gehad met de verkoper. Kan de advertentie helaas niet meer vinden.
Adverteert vanuit Leiden onder de naam gigi. 2 jaar actief als ik me goed kan herinneren
Horloges ophalen in Hoorn, van zn opa geweest zogenaamd.
ING houdt het geld ook vaak 24uur vast voordat het is overgeschreven.
Wat een k** bank.
Dus er is nog hoop!
Op MP koop ik alleen in de regio, haal en betaal het persoonlijk.
En niet goed, no deal.
Is dat niet een pleonasme? (zoals een houten boomstam)
Houten boomstam ?
Ja, daās lekker
Het horloge zal wel een sjeiko of en solex zijn geweest voor 150 euro.
Dat maakt niets uit⦠Al was het een Mickey mouse
Als ze je verteld hebben dat je zaken met Mickey zelf doet, dan ben je echt opgelicht
Heel vervelend. Meestal maken ze gebruik van zog. āKatvangersā. Dat zijn mensen die hun bankrekening/pinpas aanbieden aan handelaars voor een vaste vergoeding. Deze katvangers zijn vaak lastig aan te pakken. Aangifte doen en (opnieuw) proberen contact te krijgen of houden met de verkoper lijkt mij het beste wat je nu kunt doen.
Niet druk om maken, gewoon je verlies pakken.