Ben ik Staudt geweest 🤔

Vandaag mijn eerste Staudt Prelude Chronograph in ontvangst mogen nemen van @WristCandy :+1:t2: al een tijdje leuk contact gehad met Jeroen over van alles en toen zag ik een nieuwe Staudt in zijn “snoeptrommel” waar ik interesse in had, mede doordat ik toch ook wel een zwak heb voor horloges van Nederlandse bodem :smiling_face: de combi van de wijzerplaat trok mij erg aan echter de kleurstelling tov de band was ik niet geheel zeker over maar dat is gemakkelijk te verwisselen. Eenmaal om de pols werd ik er toch wel enthousiast over en ga de komende tijd ervaren of het zo zal blijven. Nu uiteraard een paar foto’s.

89 likes

Gefeliciteerd, mooie aanwinst :ok_hand:t2:

2 likes

Als antwoord op jouw vraag in de titel: beter dat je praudt bent!

Mooie NA, geniet ervan!

2 likes

Gefeliciteerd! Knap horloge, de band die erop zit past mooi. :ok_hand:

1 like

Erg mooi! Ik zie steeds vaker Staudt’s voorbijkomen op HF. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met je Staudt. :hugs::pray:

1 like

Mijn beste,

Goed gedaan hoor.
Een schitterend horloge.
Mooie kleur, en een fraaie horlogeband.

Ik wens je er een langdurige pols tijd mee.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Van harte met deze mooie Staudt chrono. De panda wijzerplaat met de opgelegde cijfers is top. Band heb ik ook, maar bij mijn variant wat (te) dik voor de keepers. Wel top kwaliteit

6 likes

Gefeliciteerd met je mooie NA stauterdt :+1:

1 like

Ik zag m zonet toevallig staan op de WC site. Mooi man. Gefeliciteerd. Weer iemand voor de HF Staudt owners GTG :blush:

2 likes

Proficiat :smile:

1 like

Gelukgewenst! Staudt, ik krijg de beelden van die horloges maar niet uit mijn hoofd …

1 like

Je hebt de staudte schoenen aangetrokken. :ok_hand:

1 like

Veel plezier ermee.

1 like

Dank je

Dat ben ik ook

Ga hem steeds meer waarderen

Dank je

Dank je

Toch wel hè

Dank je, die van jouw ook :ok_hand:

Thanx :rofl:

We gaan het beleven

Dank je

Ik had ook zoiets :wink:

Gewoon doen :smiling_face:

Dank je

3 likes

gefeliciteerd met je prachtige aanwinst

1 like

wie Staudt is krijgt… veel plezier met deze Twentse geweldenaar

2 likes

Heel erg mooi horloge!! Net ff op de we site gekeken. Vind hem met die stalen band zoals hij daar staat ook erg tof. Misschien een mooie toevoeging?

3 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige Staudt als NA. Staudt is steeds beter vertegenwoordigd op HF. Goed om te zien

2 likes

Dank je en gelukkig heeft de Sint mij niet meegenomen :rofl::rofl::rofl:

Neerlands trots :blush:

Had ik stiekem ook al na gekeken :face_with_peeking_eye: mooie combi en totaal ander horloge :grin:

Zeker goed om te zien :+1:t2:

2 likes