Vandaag mijn eerste Staudt Prelude Chronograph in ontvangst mogen nemen van @WristCandy al een tijdje leuk contact gehad met Jeroen over van alles en toen zag ik een nieuwe Staudt in zijn “snoeptrommel” waar ik interesse in had, mede doordat ik toch ook wel een zwak heb voor horloges van Nederlandse bodem
de combi van de wijzerplaat trok mij erg aan echter de kleurstelling tov de band was ik niet geheel zeker over maar dat is gemakkelijk te verwisselen. Eenmaal om de pols werd ik er toch wel enthousiast over en ga de komende tijd ervaren of het zo zal blijven. Nu uiteraard een paar foto’s.
Gefeliciteerd, mooie aanwinst
Als antwoord op jouw vraag in de titel: beter dat je praudt bent!
Mooie NA, geniet ervan!
Gefeliciteerd! Knap horloge, de band die erop zit past mooi.
Erg mooi! Ik zie steeds vaker Staudt’s voorbijkomen op HF. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met je Staudt.
Mijn beste,
Goed gedaan hoor.
Een schitterend horloge.
Mooie kleur, en een fraaie horlogeband.
Ik wens je er een langdurige pols tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Van harte met deze mooie Staudt chrono. De panda wijzerplaat met de opgelegde cijfers is top. Band heb ik ook, maar bij mijn variant wat (te) dik voor de keepers. Wel top kwaliteit
Gefeliciteerd met je mooie NA stauterdt
Ik zag m zonet toevallig staan op de WC site. Mooi man. Gefeliciteerd. Weer iemand voor de HF Staudt owners GTG
Proficiat
Gelukgewenst! Staudt, ik krijg de beelden van die horloges maar niet uit mijn hoofd …
Je hebt de staudte schoenen aangetrokken.
Veel plezier ermee.
Dank je
Dat ben ik ook
Ga hem steeds meer waarderen
Dank je
Dank je
Toch wel hè
Dank je, die van jouw ook
Thanx
We gaan het beleven
Dank je
Ik had ook zoiets
Gewoon doen
Dank je
wie Staudt is krijgt… veel plezier met deze Twentse geweldenaar
Heel erg mooi horloge!! Net ff op de we site gekeken. Vind hem met die stalen band zoals hij daar staat ook erg tof. Misschien een mooie toevoeging?
Gefeliciteerd met deze prachtige Staudt als NA. Staudt is steeds beter vertegenwoordigd op HF. Goed om te zien
Dank je en gelukkig heeft de Sint mij niet meegenomen
Neerlands trots
Had ik stiekem ook al na gekeken mooie combi en totaal ander horloge
Zeker goed om te zien