Even weer omhoog dit topic.
Ik mag er nu ook bij
Is er iemand die wat meer info heeft over dit model in deze kleur? Ik kan er weinig over vinden.
Even weer omhoog dit topic.
Ik mag er nu ook bij
Is er iemand die wat meer info heeft over dit model in deze kleur? Ik kan er weinig over vinden.
Eerste generatie Prelude chrono
Je kon kiesen uit “Staudt Blauw”, Wit of Zwart voor de wijzerplaqt, net zoals voor de Praeludium Handwinders.
Denk niet dat er veel zijn verkocht in NL
Inmiddels niet meer verkrijgbaar/uit collectie
Mooi horlogo maar ik ben dan ook fan ….
Dan heb ik in ieder geval iets bijzonders.
Dankjewel voor de info.
Gisteren een mailtje van Yvo gekregen. Wel heel gaaf dat hij persoonlijk een mailtje stuurt om me te feliciteren, uit te nodigen om een keer langs te komen en om even wat meer uitleg te geven.
Van het model dat ik heb zijn er inderdaad niet heel veel verkocht. Des te leuker wordt het horloge nu.
Ik heb tussen neus en lippen door gevraagd of een HF Staudt GTG bij Staudt een optie is.
Nog geen antwoord gehad
En zojuist weer een e-mail van Yvo.
Hij vond het idee van een STAUDT OWNER HF GTG een heel leuk idee.
Zijn reactie:
“ Och, wat leuk! Als er genoeg animo is kunnen wij een programmaatje in elkaar draaien in/rondom Ootmarsum. Doen we erg graag. ”.
Dus wil ik bij deze voorstellen om volgend voorjaar ergens iets te organiseren bij Staudt in Ootmarsum.
Interesse?
POLL
Is er animo voor een Staudt owners GTG bij Staudt in Ootmarsum?
Goed idee John. Ik meld mij bij voorbaat aan
Mooi plan. Maar één antwoord mogelijk. Dus dat is 3.
Super gaaf!
Dat doet hij inderdaad heel goed op een fijne en persoonlijke manier.
Lijkt me leuk persoonlijk kennis te maken.
Staat ‘m erg goed John!
wederzijds Nick
Afgelopen jaar behoorlijk stout geweest maar niet Staudt genoeg. Denk ik.
Tijd voor een bekentenis: ook ik ben Staudt geweest. Ook door niet eerder iets te posten over m’n heimelijke NA uit Ootmarsum. En deels uit Pforzheim. M’n vierde zonde-zonder-spijt . Een droom die werkelijkheid wordt en een horloge met een voor mij diepere betekenis (da’s een mooi verhaal voor de GTG).
Prachtig Peter, gefeliciteerd. Duidelijk waar de inspiratie vandaan komt, maar desondanks prachtig . Benieuwd naar het verhaal t.z.t
Prachtige aanwinst! Wat voor diameter?
Doet Breguet-achtig aan met die guilloche en romeinse cijfers.
Gefeliciteerd! Werkelijk prachtig👌
Dank! De kast is 38mm. Yvo Staudt deelde ergens in de zomer van '23 een foto op instagram van een kast die ik niet herkende. Dat bleek deze 38mm te zijn. Was voor mij de doorslaggevende factor om een one-off samen te stellen. Ik ben niet ongevoelig voor de stijl van Breguet. En dat zie je terug. De combinatie van een vleug klassiek en gezonde dosis hedendaags klopt voor mij.
Peter
Dat is toch de kast van de “petit”??