Staudt Only

Lijkt een erg scherpe prijs.

Lijkt me een vlijmscherpe deal. Als het horloge je aanspreekt, dan zou ik er niet te lang over nadenken. Ik betaalde zo’n beetje het dubbele voor mijn groene chrono van Staudt. Geen dubbeltje spijt van, maar je voelt/leest de virtuele afschrijving…

1 like

Ik vind dit horloge bijna verdacht goedkoop. To good to be true…? Zou ook zeker even de staat van het horloge dubbelchecken. Op onderstaande foto ziet het er niet top uit…

1 like

Wat zie jij wat ik noet zie anders dan serienummer weggekrast via fotoshop?

Heb je het horloge inmiddels gekocht!
Ander doe ik een poging
Zeer scherpe prijs voor een Staudt Chrono

Onder de linker pusher? Als het gewoon smerig is, dan prima. Maar als het een of andere aanslag is?

1 like

Als ik het zo bekijk is het een kwestie van even schoonmaken. De verkoper lijkt te lui geweest te zijn om even aandacht aan een schone kast te geven.

Indien schoonmaken niet werkt, en oxidatie is gewoon terug naar Yvo/Staudt
Die doet er ales aan om zijn merk warde te behouden/uit te bouwen
Normaliter zou hij zelf dit horloge opkopen
Maar omdat het een particuliere verkoper is laaat hij het wellicht lopen
Ik hwb nog geen response @Neliswatch?
Wel niet gekocht anders ga ik in gesprek

1 like

Goedenavond Tuur,

Ik ben momenteel nog in gesprek met de verkoper voor het horloge. Ik vind hem prachtig en het is exact wat ik zoek.
Ik zal jullie op de hoogte houden als ik hem binnen heb. De ingezoomde screenshot is een vlekje op het horloge, hij is wel gedragen. Maar dat maakt mij niet zoveel uit.

Ik hou jullie op de hoogte!

Mvg Niels

2 likes

Hoe hoger in de boom (qua segment) hoe lager de verhoudingsgewijze meerprijs tussen verschillende kastmaterialen. Voor mij is het gewoon een gegeven dat een massieve horlogekast een stuk kostbaarder is. Maar de ene kast is de andere niet. Zo verkoopt Baume & Mercier een gouden Clifton voor 8,5K, maar die is net van blik. Zit bijna geen goud aan. Een IWC portofino kost een kleine 14k. De Staudt Prelude Automatic kost 12,8K. Maar hoe verhoudt die Staudt zich in kwaliteit tot die IWC en B&M?

Lijkt vloeken in de kerk :church: maar bekijk de foto’s

5 likes

Ontbreken er nog foto’s? :thinking: Of zitten er plannen in het vat? :innocent:

2 likes

Geen Staudte plannen hier…… (chrono’s erg mooi maar te dik :thinking:)

2 likes

Mooi pand zeg. Even op Google Maps opgezocht. Is het helemaal van Staudt?

En open voor bezoek? Zal wel eens langs willen en in alle rust de modellen van dichtbij bekijken.

Leg de vraag voor aan Yvo en z’n team. Is vast iets te regelen.

uit een ander vaatje tappen dan! :beers:

1 like

Neen, alleen op afspraak las ik vanmiddag op het bord op het pand.

Ik kreeg de indruk van wel, in ieder geval de begane grond.

Erg charmante boerderij voor een horlogeboer in het Tukkerse. Tof gedaan met die zwarte kozijnen. Nou is Ootmarsum sowieso een erg mooie plek, dus deze boerderij misstaat daar niet!

1 like