Als het alleen om de functie ging zou ik het bij G-Shocks kunnen laten… Ik vind het plezier van een mooi horloge eigenlijk al een behoorlijke functie.
Inderdaad. Als je je horloge niet binnenshuis draagt, geeft dat dus eigenlijk aan dat je je horloge niet draagt voor jezelf, maar enkel om wat een ander van jou/je horloge vindt.
Troll alert
Zo is dat. Ik duw mijn horloge bij elke voorbijganger onder de neus. Kijk eens naar mijn EMG HFLE
Man, man, man…
In jouw logica is het aannemelijk dat iemand die niet op vrouwen valt een pedofiel is.
Wat een kut opmerking. Die van jou dan, ik vind die van mijzelf wel leuk gevonden.
Nou nou nou… Han toch.
Is er vandaag bij titreren iets mis gegaan?
Haha!
Ik werk niet op een chemisch lab, een witte jas staat mij niet.
Lezen blijft een uitdaging
Nou, vooruit dan:
Misschien wordt het tijd dat je een lesje debatteren neemt, met bijzondere aandacht voor argumentatiestructuren. En misschien begrijpend lezen als extra’tje. Deze opmerking schaar ik namelijk onder de categorie ‘ongefundeerde aanname’. Ook jou verwijs ik naar bovenstaande. There’s nothing more to it, folks.
a: debatteren is alleen interessant als je anderen van hun ongelijk, dan wel van jouw gelijk wilt overtuigen, maar dat vind ik eigenlijk zonde van de tijd
b: bijna, eerder: zorgvuldig en volledig lezen , maar ik had nog geen koffie op…
Ik heb zo goed als 24/7 een horloge om, eigenlijk alleen niet onder de douche. Als ik naar mijn werk ga pak ik 's ochtends iets uit de doos, meestal zijn er 3 of 4 horloges waartussen ik afwissel. Als ik voor een dresser of vintage heb gekozen, wissel ik bij thuiskom naar b.v. een duiker zodat ik zorgeloos met de kleine kan spelen en/of haar in bad doen zonder dat ik zit te stressen dat m’n horloge nat wordt. Als ik ga slapen ruil ik mijn ‘daghorloge’ in voor een G-Shock, die in 's nachts draag Als ik een dagje thuis ben draag meestal de hele dag een duiker, of als ik geen zin heb houd ik de hele dag de G-Shock om. Zo krijgt de G-Shock die ik nu ongeveer 3 jaar heb steevast de meeste uren draagtijd, zij het vooral 's nachts.
EDIT Ik associeer binnenshuis dragen trouwens zelf helemaal niet met zuinig zijn op je horloge. Thuis (kind, deurposten, muren, vaak korte mouwen i.p.v. een overhemd) is voor mijn horloges een gevaarlijkere omgeving dan buiten (meestal veilig onder mijn jas of in de auto) of op mijn werk (of je moet deskdiven als serieus risico zien).
Altijd een horloge aan. Behalve met (thuis) douchen en slapen. Met douchen op de sportschool hou ik hem om omdat het horloge dan een wasbeurt nodig heeft ivm het zweten.
Maar thuis blijft hij lekker om. Altijd fijn om je horloge te begluren en bewonderen zittend op de bank, benen op tafel, arm nonchalant op je knie en dan tv te kijken of boek lezen. En dan af en toe naar je horloge kijken.
Wanneer ik alleen maar naar mijn pols zit te gluren valt het ze thuis op en zeggen ze: oh, heb je weer een nieuwe? Is de pakjesman weer geweest?
Die snap ik niet?