Ben je net zo stoer als je horloge?

Hoi Pipeloi!

Ik mag graag smakelijk lachen om de truttige posts die hier zo nu en dan voorbijkomen.
HF-leden die huilie huilie doen als er een krasje op de sluiting van hun Oris komt, of hun Christiaan van der Klaauw welterusten kussen alvorens hem op te bergen in een boef- en brandwerende kluis.
Een dagje hoofdstad? Laat die Rolex maar thuis, straks word je nog overvallen!
Op vakantie? Snel een goedkoop Seikootje scoren, want oh wee als de lokale bevolking jaloers wordt…
Het lijkt erop dat het enige dat tegenwoordig nog ‘explored’ wordt met een Rolex Explorer Internet Explorer is, maar natuurlijk niet zonder doekje onder de linkerpols.

Ik zou zo graag eens een postje lezen in de trant van ‘Hellup, mijn Calatrava is volgelopen tijdens het harpoenvissen in het Victoriameer…’

Ik wil niet roomser dan de Paus zijn hoor, mijn Seamaster krijgt in de regel niet méér druk voor de kiezen dan de gootsteen diep is en ook ik baal best een beetje van opgedane krasjes.
Maar situaties vermijden met kans op diefstal of beschadigingen? No way.

Zijn er nog ruwe zeebonken die in het holst van de nacht achteloos met een doorleefde Submariner door de slechte wijken van Amsterdam kuieren, en de eerste de beste horloge-overvaller trakteren op een paar ferme vuistslagen in het gelaat?

27 likes

Ehmm.

Ok.

Succes hè.

What you gonna do, stab me?
Man who got stabbed.

11 likes

Nee.
Allemaal een servetje op tafel en dan met de loep onderkant van de minutenwijzer bestuderen

7 likes

@HanDavinci kom er maar in. edit: hij kwam er al in. :joy:

@Fate_Amenable_To_Change kom er maar in.

@Batossai kom er maar in.

1 like

Een serieuze trap in het kruis is zoveel effectiever.

Ho ho.
Gewoon zonder doekje durf ik dat.

3 likes

Ik zou zeggen, probeer het uit. mss geeft het een kick, mss een in elkaar getrapt hoofd of stukje lood.:zipper_mouth_face:

1 like

Heb geen Rolex. Maar moet de meest gekke mensen doorgaans al in het gareel houden. Bovendien mijn jeugd in de Bijlmer gewoond. Zou dus niet snel bang zijn om door 1 of andere wijk te lopen.

1 like

Zeg nou zelf. Je bent echt een pussy als je niet jezelf ergens kunt zijn. :laughing::laughing::laughing::laughing::laughing::laughing:

ik ben niet altijd voor rekening vatbaar. :stuck_out_tongue:

2 likes

source-1

12 likes

:joy:

Kom op Kasper, jij krijgt een portie klappen van je vrouw wanneer je stiekem een horlogeband van 20 piek koopt.

Succes internethelden HF-Rambo’s, ik zet hem op negeren!

28 likes

Gewoon.
Niet.
Opvallen.
Geen.
Oogcontact !

UX342

1 like

Nee joh, dit gaat serieus lachen worden…
Of een ban krijgen worden.

Dit topic laat dingen gebeuren , beloofd.

2 likes

Nouja zeg. Wat denk jij dat ik die 20 jaar heb gedaan toen ik tussen de Afrikanen, de Turken, Marokkanen en surri’s leefde? Mijzelf opsloot in huis? No way. Heb genoten daar. Kan heerlijke roti of Afrikaanse vis voor je maken. Hebben de dames daar mij goed geleerd. :innocent:

3 likes

Ballen in de boks !

Goed topic!
Al die verwijfde mensen (en dat zeg ik) :joy:

Ik zet em óók maar op negeren. :sunglasses:

1 like

Heb daarnaast een hele tijd gewerkt met drugs verslaafden en psychiatrische mensen. Dus het uitschot van de maatschappij. Ben echt wel gewend om mijzelf te verweren.

Doe eens gezellig mee met dit theekransje. Lust je geen thee dan heb ik wel een biertje of wijntje in de aanbieding.

1 like

Behalve thuis.

12 likes