Een kras op mijn mooie horloge šŸ„²

watchprotector-01w-500x500

Horlogebeschermer aanschaffen, nergens meer last van!

5 likes

En dan het enige wat je niet bekrast wilt hebben, vangt de klappen op.

335f30b747ac5bd050731d6c2124dd11

4 likes

Screenprotector erop :sweat_smile:

2 likes

hahahahah

Zo nu en dan komt dit oude postje weer naar bovenā€¦

1 like

Hou r wel rekening mee dat polijsten ten nadele kan zijn voor de oorspronkelijke vormen vd kast.

Heb t zelfdeā€¦ kan me er enorm aan storen. Op het glas of bezel is een absolute no goā€¦
Dure toolwatches zijn bij mij ook nooit toolwatches. Ben er superzuinig op maar draag ze wel. Als t me stoort laat ik t fixen.

Wil je geen krassen dan niet dragen. Lieve help heb je dit ook bij je auto? Get over it!

Kras op mijn auto dan wordt hij gespoten, bij jou niet?

1 like

Inruilenā€¦

Mijn woorden :slightly_smiling_face::+1:

Dus om op je vraag terug te komen

Ja, dus ook op de auto een doorn in mijn oog.

Tsja, het zijn allemaal mijn kleine schatjes, de prijs staat daar totaal buiten. Ik verzamel en draag horloges die ik mooi vind en of een mooi verhaal hebben.
Dus duur of niet, het doet zeer als een van deze beschadigd raken.

Voor deze ben ik nu even extra lief en later ga ik het goed laten verzorgen zodat het weer allemaal goed komt.

:facepunch:

Met de juiste Scotch Brite en een vaste hand kom je een heel eind :grinning:

Snap dat je het vervelend vind, zou me er ook aan storen. Maar ik zou van dat geld op vakantie gaan. Lijkt me dat je die wel kan gebruiken.

Misschien de bekende Poolse polish? Heb je de strakste Bulova Super Sevilla van Europa

1 like

Zoā€™n kras zou ik niet dulden. Verkopen dat ding, en weer een strak exemplaar ervoor terugkopen.

Het ā€œvoordeelā€ van deze beschadiging is dat het je eigen schuld is. Gisteren zag ik op mijn auto een flinke veeg op de bumper die door een of andere anonieme Jan Doedel is veroorzaakt. Lekker. Ben je erg zuinig op je spullen en een ander zal er wel even karakter op maken. Zoiets kan gebeuren, maar meld het dan. Daar kan ik mee veel meer aan ergeren. Lekker asociaal: schade veroorzaken en wegwezen.

:joy:

Waardeborg fonds; https://waarborgfonds.vereende.nl/

Er is altijd nog een groot verschil tussen een oppervlakkige kras en een echte beschadiging!!

Krassen horen erbij! Maar deukjes en putjes zou ik niet willen!!

Hm. Ik zou daar zelf ook flink van balen :scream:

Op Marktplaats, zag ik regelmatig een advertentie, van iemand die dit soort beschadigingen kon repareren middels micro welding en polijsten. Het wordt dan met microlassen opgevuld en gepolijst.
Dus het kan wel degelijk gefikst worden.