Ben je net zo stoer als je horloge?

Leuk liedje

Over stoere mannen op paarden.

1 like

honden opvoeden is niet moeilijk. Maar een vuistregel is dat het eigenlijk altijd aan de eigenaars ligt.

Je kan het werkwoord ā€œnegerenā€ ook gewoon ehh… negeren :slight_smile:

2 likes

Tsja wat verwacht je op het forum voor liefhebbers? Iets liefhebben betekent ook er goed voor zorgen en daar gaan sommigen best ver mee. Gezien de prijsontwikkelingen van luxe horloges t.o.v. lonen van mensen die echt werk doen, ga je ook geen harde werkers meer vinden die voor de leuk een Rolex oid hebben gekocht. Met een vissersloon ga je die niet meer kunnen betalen.

Hier sla je plank fors mis. Het zal je maar overkomen, een psychose, of depressie…

waarom heeft nog niemand de wildwaterbaan van @lasteraar aangehaald?

10 likes

Ik droom er elke nacht van. Binnenkort even die kant op. :sunglasses:

Natuurlijk. Maar ik bedoel het ook niet op een manier dat zij er zelf iets aan kunnen doen. Ze worden vaak gezien als het uitschot van de maatschappij. Mensen zijn ze vaak liever kwijt dan rijk. Ik als medewerker heb een bepaalde relatie met deze mensen en zie hen op een andere manier.

Toch is het soms uitkijken, weleens situaties met injectienaalden meegemaakt?

Eensch… dat heb ik met de vrouw.
Zo zeg ik met regelmaat, ja schat, je hebt gelijk schat, zekers te weten schat, uiteraard schat etc etc.

Horloge beschadigen?
Lekker belangrijk, gadgets of sieraad noem ik die krengen, uitwonen die b#tchesšŸ’Ŗ

Denk niet dat je dit online moet zetten, tenzij je het zelf bent…

2 likes

Ken je het verhaal van deze jongen niet? Was zo breeduit in het nieuws geweest.

Was dat niet omdat zijn ouders wanhopig hulp zochten ? In ieder geval niet om een punt te maken op een horlogeforum. Is niet goed dat kun je beter weghalen.

1 like

Ik woon in Amsterdam en werk in de techniek, en in de bouw. Het horloge loopt hierdoor (kleine) zichtbare sporen op, maarja, horloges zijn nu eenmaal mijn hobby, en anders kan ik er slechts 5 minuten voor het slapen van genieten. Omdat ik ook vaak s’avonds of heel vroeg smorgens wat beun (voor en na werktijk voor de baas).
Dusja, ik heb maar besloten me er bij neer te leggen en het horloge altijd te dragen :slight_smile:

1 like

Wat is dan de lol van zo n beest vraag ik mij af :nerd_face:

2 likes

Amen.

Mn vrienden noemen me een kwee.
Als ik beroofd word doe ik mn horloge het liefste zelf af, in verband met eventueel beschadigen…

2 likes

Ik heb geen idee van wat voor jou onder de noemer lol valt. Ik ben er overigens ook verder niet in geĆÆnteresseerd, geen zin om hier mezelf te verantwoorden daarvoor.

1 like

Wat een aanvallende reactie

1 like

Douchen stoer genoeg?
gifff.
Ik heb wel trots een doekje onder m’n pols op het bureau :wink:

4 likes

Een reactie met een boel pit… :blush:

2 likes