Ben je net zo stoer als je horloge?

20190713_205732

2 likes

Los van de inhoud, lekker geschreven stukkie!

1 like

Draag mijn horloge overal, ze vragen er om een of andere reden nooit om
:slight_smile:

3 likes

Nop, mede vandaar Monster om de pols.

Ik baal wel echt van krasjes. Dan knal ik de schuurspons er overheen en ben ik weer blij :grin:

2 likes

Nog nooit geprobeerd. Werkt dat echt?

2 likes

Je zou er bijna op hopen.
Al is het maar om de legendarische tekst ‘Do you feel lucky?’ te kunnen zeggen, na die zes waarschuwingsschoten in de lucht
 :blush:

1 like

:joy: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

That’s what she said :drum:

3 likes

Yep, maar ook wel stoer kijken erbij he :smile:

1 like

Is het monteren van een Ikea kast ook goed? In dat geval: @Jurk

3 likes

Ja, die ken ik.
Briljant, met veel plezier gelezen!

3 likes

Mijn horloges zijn geen “kluis of horlogedoosjes queens” maar worden gewoon gedragen bij alles wat ik doe. Enkel bij werken aan de motoren gaan ze af maar dit is meestal omdat ze ander is de weg zitten als ik mijn handen ergens tussen moet wringen. En lopen ze een kras op? Ach jammer, hoort erbij.

Een Rolex Submariner heb ik niet, is niet mijn ding. En wat de slechte wijken van Amsterdam betreft, ik ben al op ergere plaatsen geweest zonder problemen. Blijkbaar kom ik zelfzeker over en straal ik (onbewust) een ‘don’t mess with me’ gevoel uit (werd me al enkele keren gezegd) en gaan de bepaalde types me toch uit de weg.

Slechts 1 keer heb ik mijn horloge bewust niet gedragen in een afrikaanse haven. Daar hadden ze net de week ervoor 2 Fransen overvallen en van 1 de hand met een machete afgehakt omdat ze beiden hun horloge en geld niet snel genoeg afgaven.

In een andere haven hebben we op een morgen de politie aan boord met de vraag of iemand iets wist van een man die ze half bewusteloos tussen de containerd hadden gevonden. We waren met 2 die wijselijk niet zegden dat die ons had proberen te overvallen met een mes, hij zal zo ook wel een lesje hebben geleerd zonder een gevangenisstraf erbij.

1 like

“Psychiatrische mensen” zijn dus uitschot volgens jou? Iets met de pot en de ketel

3 likes

Dat werkt prima. Ik heb ooit een sub ingeruild waar ik met een schuurspons wat herstelwerkzaamheden aan had verricht. Werd prima ingenomen :grin:

Dat heb ik niet gezegd

@HorlogeOpa

Je weet niet eens wat je zelf schrijft. Lees het maar terug.

“Heb daarnaast een hele tijd gewerkt met drugs verslaafden en psychiatrische mensen. Dus het uitschot van de maatschappij. Ben echt wel gewend om mijzelf te verweren.”

1 like

Nou nou

Edit: @DaanL was me voor.

Edit 2: @HorlogeOpa ook.

Edit 3: als 4 mensen het zo lezen @Chillekasper, dan ligt het aan je formulering.

jij moet gewoon je ogen nakijken. Heb daarstraks gewoon gelinkt wat daarmee wordt bedoeld.