Ben opzoek naar een mooie chronograaf mesh watch onder de 200 euro iemand suggesties?

Beste watch fanaten,

Ik ben al een hele tijd opzoek naar een horloge voor m’n werk, een dress watch nu ben ik echt verliefd geworden op de Armani chronograaf met mesh armband de wijzer plaat en het klokuur vind ik echt geweldig… alleen heb ik veel negatieve reacties vernomen online over Armani horloges. Nu wil ik mijn geld goed investeren en ben ik aan het zoeken, enige suggesties?

Alvast bedankt :smiley:

Investeren en een Armani horloge van 200 Euro gaan niet samen.

2 likes

Yep

In een

Is niet

… kun je beter wat anders zoeken.

Als je het echter gewoon een mooi horloge vind zonder het als investering te zien: kopen!

1 like

Niet om vervelend te doen, maar de TS zegt toch al dat hij NIET wil investeren in een Armani horloge…

1 like

Staat er niet… Er staat dat hij het een gaaf horloge vindt, vervolgens dat hij slechte verhalen heeft gehoord waarop hij afsluit met dat hij op zoek gaat…

Net hoe je het wil lezen dus.

2 likes

Moet het een chronograaf zijn?
Anders zeg ik een Orient Bambino, zet je daar een mesh op!

3 likes

Armani is inderdaad poep. In deze prijsklasse kan ik alleen Michael Kors aanbevelen.

2 likes

:joy::joy:, je moet een grapje maken?

De dingen rollen waarschijnlijk uit dezelfde kut fabriek. Linksaf op de lopende band voor het Armani stickertje en rechtsaf voor Michael Kors.

7 likes

Armani en Michael Kors beide shitters van heb ik jou daar :face_vomiting:

Als je een chronograaf wilt met een Mesh band dan zou ik op zoek gaan naar een EMG HFLE, heb er hier op het forum wel eens een voorbij zien komen met een mesh band.

2 likes

Relax, just kidding :v:

Hier sluit ik me bij aan

2 likes

:joy::joy::joy::joy: Niet te koop overigens onder de € 200 :wink:

3 likes

Die is ook wel echt gaaf heb ook naar een diver van Orient gekeken deze nog niet voorbij zien komen, bedankt!

1 like

Zoek wat leuks uit voor een halfjaar en intussen sparen voor iets boven de €500,

Ik zou als ik jou was een SKX007 doen.

1 like

Kan je iets specifieker zijn naar wat voor iets je op zoek bent? Welke grootte, quartz of mechanisch, voorkeur voor kleur? Ik denk niet dat de EMG een heel betrouwbaar horloge is om dagelijks te dragen, het Chinese Seagull uurwerk staat er niet om bekend dat hij het lang volhoudt. Bovendien is het geen dress watch.

Er zijn behoorlijk wat quartz chronografen in je prijsklasse die van prima kwaliteit zijn voor het geld. Mijn suggestie hangt af van je smaak, maar ik denk dat deze Dan Henry 1939 sowieso wel een prima keuze is, met een Seiko Mecha-quartz afwerking en goede afwerking. Deze of de witte versie zal zeker goed staat op een milanese mesh.

Als je nog dressier wil is de Graf Zeppelin wel een leuk merk voor dressy chronografen

En Bulova heeft nog wat sportieve chronografen die makkelijk op mesh passen:



De eerste is voor 150 euro een prima horloge dat goed zal staan op mesh, wel wat sportiever.
De 2e is een automatische chronograaf voor zo’n 500 euro, goedkopere Zwitserse automatische opties vind je niet.

2 likes

Pulsar, prima specs, kwalitatief in orde en valt onder de Seiko koepel.

Daarna nog even een losse mesh band kopen.
Budget zat :wink:

Zoek eens naar Vratislavia Conceptum heritage chrono’s. Staan schitterend op mesh, stond (staat?) een groene hier. Aanrader!

1 like

Ik heb serieus getwijfeld deze te kopen alleen hoe is pulsar? Ik weet dat het door Seiko wordt geproduceerd of kan ik beter 100 euro meer investeren voor een echte Seiko?

1 like

Dit zijn zeker mooie horloges wauw, je inspireert me flink! Waar ik eigenlijk op zoek naar ben als het naar wens mag is een chronograaf mechanisch 40mm met een thick mesh armband maar dat zal wel een rug gaan kosten of meer zoals die van IWC IW3910

Ja vind ik ook een geweldig horloge dat is mijn 2e optie