Benieuwd hoe het nu echt zit. Welke maat is het populairst

Je hoort van alle kanten wat nu de juiste maat is voor een horloge. Klein is uit of de horloges worden juist weer kleiner. Ben benieuwd wat de uitslag zal zijn. Er zijn natuurlijk uitzonderingen zoals @Bertus1 dan kan je echt geen 34 dragen. Maar de meeste onder ons hebben na genoeg de zelfde maat pols.

  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46

0 stemmers

3 likes

Zie nu geen namen ?
Iets vergeten denk ik

1 like

Ja. Vergeten aan te vinken laat zien wie gestemd heeft.

Het is denk ik zonder verdere context een vrij zinloze poll. Ik denk dat weinig mensen een 36mm duiker dragen. En weinig mensen een 44mm dress watch.

10 likes

Tja
Slecht weer he.

7 likes

Geheel afhankelijk van het type horloge. Overall vind ik 40-41 een mooie maat. Wel afhankelijk van de lugs uiteraard.
Een diver mag best 42. Een piloten horloge zelfs nog iets groter.

2 likes

Een duiker mag voor mij gerust 46 mm zijn, maar een dress watch boven de 40 zou ik niet dragen.

Even los van de vraag hierboven een constatering. Valt het jullie ook op dat alles op HF onder de 37mm groter en boven de 42mm kleiner draagt? :sweat_smile:

17 likes

Ik heb gestemd. Op alles behalve 41… :wink::joy::joy:

2 likes

:joy::joy:

1 like

Dat vraag ik me af;
Er wordt hier door een kleine groep leden vaak stevige uitspraken gedaan over de ‘goede’ maat van een horloge. In 90% van de gevallen betreft dit ‘kantoorklerken met vrouwenpolsen’. Is dit
dan representatief voor de HF-populatie?

5 likes

ik houd mij niet zo bezig met de diameter van een horloge,
alles van 34mm tot 45mm = :ok_hand:

1 like

Mensen met een gezond vetpercentage*

8 likes

Waar is 47 mm? :sunglasses:

2 likes

Ik mis ook 33 en 49. Ik heb van alles tussen de 33 en 49 :thinking:

Lekker anoniem stemmen! :joy:

2 likes

Je bent niet mannelijker als je dikkere polsen hebt of als je een fysiek zware baan hebt.

3 likes

Persoonlijk vind ik de lug to lug interessanter

3 likes

Voelt iemand zich aangesproken? :stuck_out_tongue:
Dit was wat gechargeerd, maar bewust tussen ’ ’ geschreven.

Mijn punt is dat sommige mensen hier een zeer stellige mening over hebben, maar niet in de gaten hebben, dat ze dit volledig op zichzelf betrekken (net als zoveel onderwerpen hier overigens… :roll_eyes:)

5 likes

Naarmate je wat ouder wordt en te ijdel bent om een bril te dragen (tenzij van @lasteraar natuurlijk) moet je wel een iets groter horloge gaan dragen om met name in donkere ruimtes (niets verder bij denken) nog de tijd te kunnen aflezen. :smile:

2 likes

Ik heb geen lume. Dacht die laat ik er gewoon opzetten maar dat is tegen de regels. En als ie een x naar de rcs gaat dan halen ze die er toch weer af.

Heb maar een lichtgevend klokje besteld :smiley:

1 like