Benrus 14k gold niet werkend ontvangen

Beste luitjes

Ik heb via marktplaats( :see_no_evil::persevere:) een prachtig horloge gekocht, volgens de verkoper (met 54 goede recensies) werkte hij zeer goed , was niks mee aan de hand. ALLEEN toen het horloge binnenkwam was hij volledig opgewonden en liep niet (0,5 sec loopt hij en dan stopt hij weer) , dus hij heeft hem zo verzondenā€¦

Ik wil hier dus een nieuw uurwerk in OF laten maken voor een redelijke prijsā€¦

Weet iemand toevallig iets over dit horloge/merk en waar of hoe ik dit het beste aanpak? Want ik ben er wel een beetje verliefd opā€¦

Over

1 like

Heb je de verkoper al een berichtje gestuurd er over?

Wel een stijltje hoor dat horloge. :ok_hand:

2 likes

Kan je niet de verkoper hier over aanspreken?

Inderdaad een bijzondere verschijning, het horloge :grin:

1 like

Gedaan heren, hij zegt dat het in perfecte staat is verzonden en ik mag een ander horloge uitzoeken, maar dat wil ik niet. Alleen deze wilde ik van hem kopen. Geld terug geven wilde hij ook nietā€¦

Wat heeft dit mogen kostenā€¦?

3 likes

Uurwerk zit ook scheef in de kast. Ik zou die sjacheraar maar snel 1 ster geven.

1 like

Dat vraag ik mij ook af. Ik geloof namelijk niet dat dit horloge 14K is.

3 likes

En melden bij MP

1 like

Is die patina op de wijzerplaat ook niet kunstmatig aangebracht? Ziet er bij alle indexen precies even rond uit.

1 like

Deze modellen zijn plated rolled goud meestal 10k. Zit een belrus movement in en kosten in goede staat rond de 80/100 euro

2 likes

Plaat ziet er inderdaad niet origineel meer uit, is aan gewerkt

2 likes

Van deze reacties wordt niemand blij. Enorm balen, Bears.

1 like

Zonde. Weet niet hoe hij verkocht is maar ik zou daar persoonlijk even langs gaan en hem terug brengen als ie als ā€œgoedā€ verkocht zou zijn.

1 like

Hoeveel heb je betaald? een goed lopend movementje vind je denk ik voor rond de 30 euro BA2 denk ik.
Dan zit de plaat scheef .
Ik zou ze terug geven er staan genoeg van deze horloges te koop in veel betere staat

1 like

Dankje Guus

Inderdaad ā‚¬100, bij verzenden vroeg hij 8 i.p.v. ā‚¬6ā€¦:see_no_evil:

Voor 100 eurokes moet ze wel in orde zijn en dat is deze zeker niet, dus geld terug halen . de kosten gaan oplopen en voor dat geld vind je "iets beters

1 like

Zijn adres weet ik nietā€¦ verder zou ik niet weten hoe ik het geld moet terughalenā€¦

Staat er geen retouradres op het pakket?

https://item.rakuten.co.jp/montrecru/18012460/
zie deze is hoe mooi. 147 euro

1 like