Beroving Holthinrichs Watches_Opgelet alstublieft

Kl**thommels!! Blijf toch van andermans zaken af.

Sterkte in elk geval!

:v:

3 likes

Pfff jonge jonge wat klote.
Sterkte inderdaad!

1 like

Zoek de publiciteit, Telegraaf, AD, Volkskrant, Trouw en NRC, kranten hebben pagina’s te vullen!
Geenstijl, Nu.nl en Nos.nl hebben clicks nodig

En jij bent een gedreven liefhebber en entrepeneur met een mooi verhaal en nu een nare ervaring die oplossing verdient!

9 likes

WTF!
Sterkte man

1 like

Getver man. Dan had ik vorig jaar oktober nog haast de “mazzel” dat ik mijn inbreker niet ontmoet heb.

Het is nou eenmaal zo dat je van nature niet uit gaat van dit soort gedrag. Hoop dat jij en de politie enig houvast vinden.

2 likes

Wat een verhaal! Kan me voorstellen dat je daar zo over denkt, maar je privé terrein is wel ingebroken. Hopelijk ben je daar goed overheen gekomen. Doordat ik het atelier heb, met etalage aan de straat, weet ik dat het risico bestaat maar toch wil je van het goede uitgaan. Gelukkig is in mijn geval de financiele schade relatief beperkt, en kan ik er maar beter een les uit halen

2 likes

Bedankt voor je support en mooie woorden BG! Zeer goed idee! Ik ga hier zeker wat mee doen!

1 like

Wat een rot ervaring zeg. Door dit soort tuig verdwijnen alle leuke winkels en ateliers achter tralies ipv de boeven…

3 likes

Ik ben o.a. enkele onvervangbare horloges (ook vervangbare, deels al gedaan met dank aan de verzekering) kwijtgeraakt, maar bij jou raakt het aan je broodwinning/R&D materiaal. Echt heel zuur.

1 like

OMG. Ik houd ogen en oren voor je open Michiel. Hang in there!

1 like

Wat een nare ervaring! :scream:
Sterkte gewenst

Ik wens je oprecht dat je hem weer mag vinden en dat hij niet opnieuw van je afgenomen wordt :pray:t2:.

3 likes

Shocking, vooral dat je vertrouwen nu zo’n deuk heeft gekregen. BTW is er wellicht een verband te leggen (door politie natuurlijk) met een inbraak in Pijnacker/Nootdorp waarover ik onlangs las??
In ieder geval zal ik ook mijn ogen openhouden net als de meeste hf’ers/horloge jagers hopelijk. Sterkte Michiel

1 like

Wat akelig om te horen…wat een schoften!

Ik wens je heel veel sterkte toe.

1 like

Het spijt me dat te horen, maar ik ben blij om twee dingen. Dat het niet uit de hand gelopen is is ook wat waard, want over materiële schade is makkelijker heen te komen dan over letsel.

Het tweede waar ik blij om ben, als ik zo naar je foto’s zit te kijken, is dat je ontwerptechnisch echt spannende dingen aan het doen bent met niet alleen een eigen smoel, maar ook een voor mij erg goeie smaak. Chapeau, chapeau, chapeau. :+1:

Het is een schrale troost, maar het moest even gezegd.

5 likes

Ze hebben in het verleden vaker goede resultaten geboekt. Dit zou zeker het eea kunnen versnellen.

Anyway, dit is gewoon kut. Hopelijk kunnen de collega’s er snel voor zorgen dat je horloge’s weer terug komen.

2 likes

Wat een ellende. Hopelijk worden ze gepakt.
Waar ik wel bang voor ben is dat de drie prototypes op de bodem van de gracht belanden als ze wat research hebben gedaan. Het zou ze sieren om dat niet te doen en desnoods anoniem in je brievenbus doen.

3 likes

Ja, dat soort fatsoensrakkers zullen het vast zijn.

Maar goed ik ben cynisch…

Hoop doet leven!

:crossed_fingers:t2:

2 likes

Sterkte Michiel, en laat je er niet door uit het veld slaan! Probeer de draad weer op te pakken en dit zal moeten slijten.

1 like

Vreselijk! Sterkte :pensive:

1 like

Superkut. Sterkte! Hoop dat ze ze snel te pakken hebben. Het zijn nu niet echt 13 in een dozijn horloges

1 like