Beroving Holthinrichs Watches_Opgelet alstublieft

Wat een trieste ervaring. Dit soort lui heeft waarschijnlijk geen benul van de impact dat dit op iemand heeft. Hopelijk krijgt dit verhaal een goed einde. Sterkte! Ook met het terugwinnen van het vertrouwen in de mens.

1 like

Sterkte! En ik hoop dat je je horloges nog terugziet

1 like

Gedver wat een klote-streek!! Ik houd mijn ogen en oren open Michiel!!

1 like

Gaaadver, wat ontzettend rot! Heel veel succes gewenst, hoop echt voor je dat ze terug gevonden worden.

1 like

Wat zuur dit. Ik hoop dat ze boven water komen. Veel sterkte!

1 like

Verschrikkelijke ervaring. Onwijs veel sterkte :muscle: echt, mensen tegenwoordig :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Veel sterkte.

1 like

Wat naar zeg; sterkte!

1 like

Triest. Sterkte

1 like

Wat naar en dat in onze stad…

1 like

Sterkte Michiel, ik hoop dat je je snel weer rustiger voelt.
Overigens wel een compliment dat ze je prototypes meenamen. Kennelijk zien die er waardevol uit. Die zwarte vind ik ook heel gaaf!

1 like

Vreselijk, sterkte man.

1 like

Sterkte! Hoop dat ze de daders en de horloges vinden.
Ontzettend vervelend dat je een horloge van een klant kwijtgeraakt bent en je eigen prototypes.

1 like

Heel triest! sterkte! Hopelijk worden ze snel terug gevonden.

1 like

Echt te erg, sterkte!

1 like

Wat triest en zinloos, zeg! Ik duim voor je dat de horloges worden teruggevonden.

1 like

Hoop dat dit een positief einde krijgt, en dat je je snel beter gaat voelen, sterkte!

1 like

Vervelend en heftig, sterkte met de afwikkeling van dit gebeuren. Dat onderstaande horloge is wel erg gaaf overigens :+1:.

1 like

Opportunistisch. Vervelend, man…

1 like

Vreselijk verhaal. Veel sterkte. Als ik ergens iets zie passeren, neem ik meteen contact.

1 like