Wat balen zeg! Sterkte met de afwikkeling van deze zaak. Wat deed die B&M bij jullie? Doen jullie ook onderhoud aan horloges?
Triest om te lezen, heel veel sterkte en ik hoop echt dat alles wordt teruggevonden.
Sterkte man.
En idd als de politie er niet verder mee kan dan, zoek de publiciteit.
Op dumpert sporen ze regelmatig dat soort tuig erg vlot op.
Stay strong
Hopelijk loopt dit nog goed af.
Sterkte voor U en familie om deze nare ervaring te vergeten.
Man, man, man wat voor een wereld wordt dit toch ?
Mooi klote zeg. Gelukkig ben je er redelijk goed uitgesprongen.
Klote zeg, echt zo naar deze verhalen. Heel veel sterkte en “fijn” dat je fysiek heel bent.
Sterkte met de verwerking van deze rot ervaring. Dat de dieven in de gracht mogen vallen, hun armen en benen breken en nog een paar van dit soort wensen
Damn Michiel, wat balen is dit! Ook het feit dat ze bij je binnen zijn geweest op deze manier Veel sterkte en zoals _BG al zei, het kan geen kwaad om de publiciteit te zoeken.
Wat een teringlijers… Ik heb er ook geen andere woorden voor … Hoewel? Die kan ik beter niet opschrijven.
Anyway, hopelijk heb je duidelijke camerabeelden en worden deze snel onder de lokale bedrijven (en mede juweliers) verspreid.
Sterkte!
Misschien eens bij de nachtbrakers hier informeren ?
Grapje hoor.
Het zoveelste drama in horlogeland dit…
Mijn advies : deur op slot en bezoek op afspraak.
Heel vervelend, kleine moeite, sluit gedeeltelijk nare zaken uit.
Sterkte met de hele toestand !
Brrrr wat een nare ervaring. Sterkte
Van dit bericht krijg ik kramp in de buik. Nare nietsnutten die hardwerkende liefhebbers beroven. In het schavot ermee!
Ik hoop dat jullie je snel over deze vervelende ervaring heen kunnen zetten. Dubbel vervelend nu er ook nog een horloge van een klant is verdwenen.
Tenslotte nog een verzoek: is het wellicht mogelijk om een update te geven over de Oostpoort van DWW? Ik heb me geruime tijd geleden aangemeld voor de nieuwsbrief, maar volgens mij nog niets ontvangen.
waardeloos!! veel sterkte gewenst vanaf fietsafstand van Delft
Wat ontzettend naar om dit mee te maken. Ik wens je veel sterkte.
Ga er vanuit dat deze mensen niets persoonlijks tegen je hebben en niet snel terug zullen komen, vooral als ze er achter komen dat de geldelijke waarde weinig tot niets is. Dit zijn zwakke zielige mensen waarvan ik hoop dat ze snel gepakt zullen worden, die kans is wel aanwezig omdat ze een relatief kleine buit hebben. Ze zullen ergens anders weer toeslaan.
Nogmaals: veel sterkte, geef het een plek en pak straks de draad weer op.
Wat naar Michiel. Ik hoop dat de horloges snel bij je terug komen. Laat je niet uit het veld slaan en ga door met het maken van deze mooie horloges.
Super nare ervaring weer zeg. Bah.
Ik zou persoonlijk dit alleen doen met het idee wat free publicity te scoren voor je merk. Zou er verder niets van verwachten.
Alsnog niks mis mee.
Jij snapt ‘em!
Vreselijk !!! Sterkte met deze nare ervaring