Beroving Holthinrichs Watches_Opgelet alstublieft

Heel rot voor je; zet 'm op…
Hoop dat je je er over heen kan zetten!

1 like

Heel erg om te lezen, dat je zo aangegaan wordt in je eigen winkel/attelier en dan ook nog eens 4 horloges gestolen worden. :tired_face:
Te triest voor woorden.
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop op een goede uitkomst!

1 like

Camerabeelden zijn heel vaak slecht zegt de man die nog geen foto kan uploden :scream:
Als ik tussen de regels doorlees krijg ik toch wel een beeld van de daders,……
Misschien toch iets binnen handbereik plaatsen ter verdediging? Ik had vroeger her en der golfsticks staan

4 likes

Draadvonkmachine!
380v erop

7 likes

Ook ik ben tegen geweld, maar soms zijn er van die uitzonderingen die mijn handen laten jeuken…

2 likes

Sterkte, hopelijk komen de stukken nog weer terug.

1 like

Sterkte! Hopelijk pakken ze de boeven snel!

1 like

Hey! Bedankt voor de support!

Nog geen verder bericht van de politie ontvangen helaas, dus daar kan ik ook niks over zeggen.

1 like

Ben ik ook bang voor Jurgen! Iets wat wel pijn doet, maar ook motivatie geeft. De volgende modellen worden alleen maar vetter! Dat geldt voor DWW, maar ook zeker voor de O2. Die wordt komende oktober aangekondigt (als alles volgens planning gaat), en wordt zo blubber vet dat ik met het oog daarop alleen maar harder er aan wil werken!

8 likes

Bedankt Robin! Zo is het ook maar net! Ha! De zwarte, de Ornament 2 heeft een speciale plaat die verkleurd, en dit was erg lastig te maken, wat maakt dat ik daar nog het meeste van baal. Maar het was een prototype, en het volgende model gaat beter worden! :muscle:

3 likes

Hey!

Ja klopt! Ik heb eigenlijk altijd reparaties aangeboden tot redelijk recent. Inmiddels ben ik daarmee gestopt door grote drukte, maar zo nu en dan ben ik wel bereid een reparatie uit te voeren voor of via bekenden. Dit was juist een van de weinige service klussen die ik nog had liggen. Gelukkig voor de rovers wel net afgerond :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Bedankt Sybren,

Helemaal mee eens! Dat deed ik al, maar had mijn beleid verkwanselt. Dit heb ik nu mooi afgeleerd!

2 likes

Wat een ellende, balen zeg… Ik hoop voor je dat het op termijn nog goed komt, sterkte in ieder geval.

1 like

Hey Wil!

Bedankt voor je bericht! We zijn er mee bezig. 2020 liep anders en daardoor op veel vlakken vertraging op. Momenteel bouwen we hard aan een internet platform en nader bericht zal zo snel mogelijk volgen!

Groeten, Michiel

1 like

Bedankt allemaal!

Het is overweldigend om alle reacties te lezen en te horen, hier, op social media en in het real life. Ik wil jullie graag allemaal bedanken voor het medeleven en jullie oplettendheid! Ik weet zeker dat als ze ergens opduiken, dat het niet onopgemerkt zal blijven! Bedankt!

Groeten,
Michiel

12 likes

Bijzonder rot voor je, ik wens je een spoedig herstel :pray:

Fucking hell. Super klote!

Sterkte, hopelijk vind de politie de daders en komen de horloges weer terug.

Waardeloos, Michiel! Gelukkig is het niet verder geëscaleerd, maar dat neemt niet weg dat zoiets tussen de oren gaat zitten. Hopelijk lopen de daders tegen de lamp.

Wat een nare ervaring moet dat zijn. Sterkte, ook met de nasleep. Hopelijk lopen die gasten ergens tegen de lamp.