Beroving Holthinrichs Watches_Opgelet alstublieft

Heel veel sterkte! En ik hoop dat je vertrouwen in de mensheid blijft bestaan.

2 likes

:rage:sterkte ,hopelijk duiken ze weer op

Nou ik houd me aanbevolen!
Succes met de draad weer oppakken.

De meeste mensen deugen toch?

Sterkte gewenst en hoop dat het toch opgelost wordt!

Heel erg vervelend, maar wat een schitterende horloges zeg. Werkelijk prachtig.

Tjonge, heel erg vervelend en, zoals zovelen al hebben aangegeven, het idee dat men gewoon niet van je spullen kan afblijven.

Sterkte! En keep up the good work. Dat nemen ze je niet af.

Michiel is 1 brok positieve energie en onbevangenheid. Hem goed kennende hebben ze dat niet gestolen. Keep it up M.

4 likes

Dat is behoorlijk vervelend. Sterkte met de afwikkeling. Ik hoop voor je dat ze nog gevonden worden.

Jij hebt teveel in @Arie_Kabaalstra’s topic gezeten. :slight_smile: Ik kan het woord draadvonk niet horen zonder een snorremans met carbonklompen voor me te zien, op een motor.

Ik zie de video daarvan, wanneer je er weer eentje hebt gemaakt, graag tegemoet. Want ik ben wel nieuwsgierig.

2 likes

Balen, succes er mee! En een waarschuwing voor oplettendheid voor iedereen.

Jezus wat zal je geschrokken zijn zeg. En echt balen dat ze toch nog iets meegenomen hebben :pensive::face_with_symbols_over_mouth:. Zal zeker opletten en uitkijken naar je horloges. Dikke knuffel (Als dame kan dat he) kan je stieken vast wel gebruiken.

Hendrik, als jij en ik aan een tafeltje bij de Vd Valk zitten, lijkt dat misschien zo… maar baby, baby it’s a wild world, zong Yusuf Islam al.

2 likes

Vanuit mijn werk als Observer en beveiliger het voorrecht gehad om een dag cursus met een bekende Belg uit het juweliers gebeuren te mogen doorbrengen. Hij heeft ons beelden getoond waarop te zien was hoe geraffineerd het boeventuig te werk ging. Maar ook was te zien dat men zich niet aan de werkafspraken (protocollen) hield. Dit waren dus door deze Belg getrainde personeelsleden (duurste winkelstr, Av. des Champs Elysées) Michiel kan na deze ervaring hiermee zijn voordeel doen en er weer sterker uitkomen.

2 likes

Goed om te horen. Ik heb zojuist ook gereageerd op de bijdrage van Sybren. In deze wereld mag je helaas niet even verslappen. Heel naar allemaal. Sterkte Michiel.

Hier dan maar een 2e handsje, ik refereerde aan dit boek:

p.s. jammer van die Yusuf, vond het vroeger wel een mannetje :grimacing:

FTFY…

Veel sterkte.

Ik ben een Baume & Mercier liefhebber, en ik verzamel ze.
Zelf heb ik ook een Classima, ook gekocht in een zeer bijzonder moment voor een zeer bijzondere reden. Daarom des te belangrijker, de gestolen Classima terug bij de eigenaar komt.
Nu bezig met een gave Clifton.

Wat leuk om je eigen horloge merk te lanceren. Het ziet er goed uit, en anders dan het mainstream uitziende Maen.

Omdat ik veel zoek naar Baume & Mercier, is de kans er de Classima tegen te komen. Wel koop ik alleen bij AD’s en grijze markt handelaars met een goede naam, dus de kans is klein. Wel zit ik veel op internet, dus een grote kans.
De komende tijd kijk ik vooral naar de merken Zenith, Girard Perregaux, en VC. Maar eerst weer een Longines, heb een leuke Conquest gezien.

1 like

Wat een vervelende aanleiding om deze prachtige prototypes te zien. Sterkte gewenst, en ik hoop dat je het vertrouwen in de mensheid niet volledig verloren bent.

2 likes

Very sorry to hear this. As a delft local I’ve visited you before on occasions. Even while you were fixing up the store to open, though I don’t expect you to remember me.
You are a man with a lot of passion for his craft and I really hope you do get those watches back! I know its not a lot but I am always looking so ill keep my eyes open.

4 likes