Bert59

Eerder deze week een horlogerol verkocht aan Bert. Snelle en vriendelijke communicatie en een nog snellere betaling. Kortom een aanrader voor iedereen, tot een volgende @Bert59 :+1:
Veel plezier met de horlogerol nog!

Een paar banden gekocht aan @Bert59. Goede communicatie en alles werd snel geregeld. Goed zaken doen dus. Plus 1 weer.

Wellicht handig om alle topics samen te voegen?

1 like

2 MAANDEN LATER

BG1

24 aug.

And again een leuke deal met @Bert59 aardige vent, weet waarover hij het heeft, betaalt vlot, aanrader!

1

Antwoorden

16 DAGEN LATER

BG1

26d

@bert59 is nog steeds een aanrader om contact mee te hebben! Sovjet liefhebber en derhalve mochten twee Vostoks uit mijn collectie naar de zijn!

Antwoorden

Topper! Erg aardig en super snelle betaling. Aanrader @Bert59

1 like

Zeer positieve ervaring met @Bert59 , hij heeft onlangs een vostok titan van mij overgenomen. Communicatie verliep heel fijn en een deal was in no time tot stand gekomen. :ok_hand:

1 like

Een mooie Poljot Strela aan @Bert59 verkocht. Bert is een fijne man en leuk om zaken mee te doen. Vlotte betaling en aanrader voor mensen die zaken willen doen met hem. :+1:

1 like

Een aantal horloges aan @Bert59 Bert verkocht. Bert is een gewaardeerd lid en betrouwbare koper en verkoper. Geld stond er razendsnel op. :+1:

1 like

2 prachtige Komandirskies van Bert overgenomen. Heel leuk contact gehad en een mooie koop gesloten.
Bert is een aanrader en ook erg loyaal en hij biedt mooie stukken aan.
Dank Bert! Het was me een waar genoegen :+1::+1::+1:

Een mooi horloge van Bert overgenomen, perfect horloge . goed omschreven topper aanrader ken je zaken mee doen vriendelijk komt zijn afspraken na.

Een mooie vintage aan @Bert59 Bert verkocht. Bert is een gewaardeerd lid en betrouwbare koper en verkoper. Geld stond er razendsnel op.

Aanrader👍

1 like

Horloge overgenomen van @Bert59, altijd prima en prettig zaken doen dus :+1:t3: :+1:t3: :+1:t3:

1 like

Afgelopen week een mooie Sturmanski 3133 van Bert overgenomen. Bert reageerde snel op mijn berichten en stuurde op verzoek extra, duidelijke foto’s. De staat van het horloge was zoals Bert had omschreven, spik en span.
Pakketje is de dag van betaling nog -keurig ingepakt- verzonden. Uitstekende ervaring dus! :+1:

Een hele mooie Sturmanski chronograaf overgenomen van @Bert59.
Het horloge bereikte mij precies zoals omschreven in zeer goede staat. Mooie prijs en bomvrij verpakt! Al met al een zeer prettige ervaring! :+1:
Nogmaals bedankt Bert, ik ben er blij mee!

Heel blij met een mooie deal die ik met Bert heb kunnen maken. Prettig contact, vlotte communicatie en een eerlijk verhaal. Topper!

Een horloge aan @Bert59 Bert verkocht. Bert is een gewaardeerd lid en betrouwbare koper en verkoper. Geld stond er razendsnel op. :+1:
Veel plezier ermee :+1:

Een mooi oudje overgenomen van @Bert59 . Vlotte communicatie, snel verzonden en grondig verpakt. Horloge was helemaal conform de info en foto’s in de advertentie. Top :+1:

1 like