Even zeer dom geweest en van een gemotoriseerde step gevallen. En nog dommer dat ik mijn Hamilton X-Wind om had, een horloge dat ik al 5 jaar heb en zowat tot al die tijd mint is gebleven, tot nu. Beschadiging zit vooral rond de 12 uur op de bezel en de band. Kan dit hersteld worden door te laten ontkrassen of zou de bezel vervangen moeten worden? Glas is nog krasvrij. En Eventueel sugesties wie dit kan herstellen aan een redelijke prijs.
Lekker laten. Mooi verhaaltje eromheen verzinnen en gaan.
Inderdaad laten zo en er is een mooi verhaal bij
Eentonig misschien maar ik zou het ook zo laten, even aan wennen
Hoort erbij. Je kan natuurlijk op zoek naar een identieke bezel en aan de gang met de bracelet polijsten of de boel opsturen naar een professional die het voor je fixt… maar denk dat ik het zelf zo zou laten.
Het gedeelte van de gemotoriseerde step zou ik achterwege laten in het sterke verhaal voor tijdens verjaardagen e.d.
Een zeer ernstig motorongeluk was het, en je bent door het oog van de naald gekropen…
Of geraakt door een meteoriet.
Het zijn niet heel duidelijke foto’s. De band lijkt mij nog wel te herstellen. De bezel zou ik laten vervangen.
Zo laten kan ook als je er tegen kan. Ik zou mij er genoeg aan sturen dat het horloge permanent in de kist zou verdwijnen.
Ik zou er niet tegen kunnen, een nieuwe bezel bestellen en de rest laten polijsten!
Nee sorry jongens maar het zo laten is voor mij echt geen optie, ik wel hem terug mint hebben iemand een goed adresje? Al mail gedaan naar Ferry Schweitzer maar doet blijkbaar enkel nog Omega.
Zou de bezel niet meer te redden zijn?
//eu1.dh-cdn.netZ//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net@//eu1.dh-cdn.netD//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netW//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net
Verschrikkelijk zonde.
Helemaal mee eens!
Ok, dat kan ik ook wel begrijpen al zou ik het persoonlijk na de pijn wel zo laten.
Voor wat ik er zo van zie op de foto kun je daar weinig meer mee, de band wel. Maar de bezel moet dan toch vernieuwd worden.
Wel balen hoor, de kosten zullen niet mals zijn vrees ik.
Zo laten. Iets met karakter.
Ja?
Hoe kan het ook anders… Als een horlogeproducent eenmaal beet heeft…
Nog een paar duidelijkere foto’s proberen te maken;
En nogmaals 5 jaar zo voorzichtig mee geweest en dit nu zo laten echt, no way!
Je hoeft je keuze niet te verdedigen hoor, je bent helemaal vrij in je doen en laten.
Maar als je hem laat opknappen is die bezel afgeschreven, de band zo te zien is wel te verbeteren.
Je zult het zo te oordelen van de foto nooit geheel wegkrijgen.
Shit happens, heel vervelend
@anon23521125EV ik begrijp je opmerking niet helemaal?
DĂe foto’s naar @Dik sturen en een prijsopgaaf vragen; kan geen kwaad en misschien val het (relatief) mee.
Sterkte, ik zou het ook zo rot vinden!!!
Hier op HF kun je gewoon vertellen dat je niet wilde afwassen en toen klop kreeg van moeders, hoor.
Gebruik dat electrische step-verhaal maar voor op je werk.
On topic, is toch een ervaring erbij. Ik zou er niets aan laten doen.